Aviseringar
Rensa alla

Tappade vodka för 220.


Ämnesstartare

Hej det hela började med att jag fick 110 kr av han som jag skulle dela med. Jag åkte och hämtade flaskan med en kompis och stod och väntade i en halvtimme som vanligt. När han äntligen kom så gav jag först 200 kr och sen frågar jag alltid hur mycket det kostar i hopp om att han ska säga '' det räcker med 200''. Men jag gav han 220 och la flaskan i väskan. efter som vi mötte han på baksidan av OKQ8 så hade jag ställt min cykel på framsidan av macken, precis vid dörren.

När vi kommer fram till cykeln så lägger jag väskan med flaskan i och en tjocktröja i cykelkorgen för att ta fram nycklarna som jag hade i jackfickan. Precis när jag stoppar ner händerna i fickan så välter cykeln. Jag hinner inte fånga den och min kompis står bredvid och bara kollar på. När jag inser vad som har skett så tar jag fort som fan upp cykeln. Jag har då inte fattat att flaksan hade spruckit. Men några sekunder efter känner jag hur det luktar och jag kollar ner. Där ligger min väska med Ffaskan utanför och 100 glasbitar. Då får jag panik och plockar upp väskan och tar upp dom största glasbitarna. När jag har gjort det coh reser mig upp och kollar mig omkring ser jag hur det står massa människor runt omkring oss.

Personalen har kommit ut och dom som tankade bilarna står nu runt omkring oss. Det luktade väldigt mycket vodka och min kompis tar min låsta cykel och springer, jag springer efter med en blöt väska. Några meter ifrån stannar hon och jag låser upp cykeln. Då cyklar hon iväg och jag springer efter. Gud vad jag sprang. Fick världens kick. Sen hoppar jag på cykeln och vi cyklar i ca fem minuter tills vi stannar. Jag är i panik och ringer han jag köpte av och han säger '' ÄR DU DUM I HUVUD ELLER?''.
Vi kom överens om att jag kunde få en ny flaska för 150 kr. Fast imorgon.

Sen ringer jag min syster i full panik och min kompis och jag vet inte vad. När jag har lagt på alla samtal märker jag att hela min hand blöder. Jag går in i det blöta gräset och försöker torka bort det. Där slänger vi också alla glasbitar vi har i väskan. Vi tog också in cykeln i gräset för den var helt full av vodka. Sen när vi kommer hem går vi in i garaget och där tar jag en påse och lägger ner min väska för att mina föräldrar ej ska känna den lukten.

Sen tvättar vi väskan och min tröja i duschen med schampo. Sen gick den kvällen. Och nästa morgon försöker jag få tag i han som jag köpte av men får svaret ''finns inga flaskor kvar''.
Jag vill inte göra han jag skulle dela med besviken så jag ringer runt till massa folk men får inte något svar. Så där står jag uatn flaksa. Jag ringer till han jag skulle dela med och berättar händelsen. Han sa att det inte gjorde något. Så igår kväll fick jag ge tillbaka hans 110 kr genom att ljuga för mina föräldrar om att jags kulle köpa present och pantat en hel del burkar.

Den händelsen är grymt läskig.
Har du någongång tappat sprit?


   
Citera
Ämnesstartare

Tråden flyttad från Forum PLUS/Drogdebatt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

What, du är ju 11 år [cry][cry][cry][cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jävla idioter som langar! [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

What, du är ju 11 år

15 om mindre än en månad :$$

S3ON:

Jävla idioter som langar!

aah verkligen :s


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nej [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tappade en spritflaska och liksom reflexen blev hoppa undan men råkade hoppa på den istället. Fick sy sex stygn i tån.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Tappade en spritflaska och liksom reflexen blev hoppa undan men råkade hoppa på den istället. Fick sy sex stygn i tån.

hahaha aj !


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har aldrig spillt en droppe alkohol! Eller, jo, det har jag. Kan berätta när jag tappade min cider vilket är det enda jag tappat.

Jo, det var så här: Jag var jävligt packad på en inflyttningsfest. Och ja, jag höll i min tredje cider och så gick alla ut för att någon skulle röka. Hade inte bara druckit cider, jag var den enda som gillade välkomst drinken. [blush] Men iallafall. När vi kommer ut så börjar folk röka och prata och helt plötsligt tappar jag min cider och tänker att tur, den gick ej sönder. Sedan tar jag upp den också läcker den asmassa cider över hela mig. Tänkte asmycket fan då. Sedan så öppnade jag den, drack på 5 sec och sedan spydde jag en halvtimme senare. End of story. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du klara inte av att hantera alkohol ens när den är i flaskan? [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vill ej svara i den här tråden pga om jag gör det kommer säkert nåt jobbigt hända


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skickligt, du är tydligen inte allt för olik min syrra. Hon hade en relativt stor ölburk i sin väska, och hade lyckats (utan att hon visste det) slå i väskan hårt i något. Till följden av det läckte ölen ut i väskan, och när hon kom hem var väskan så ölfylld att det droppade ut på golven hemma. Det ledde till att det luktade äckel i hela huset. Pappa var mindre glad, då det var han som fick skura golven. Det gick så lång tid innan ölen upptäcktes på golven att det han torka.
Nu är prisskillnaden mellan öl och vodka väldigt stor, men principen är den samma.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

Sedan så öppnade jag den, drack på 5 sec och sedan spydde jag en halvtimme senare.

Spydde av cider? [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

När jag skulle packa om i en ryggsäck lyckades jag välta två flaskor rom för sammanlagt runt 500 spänn i gatan. Det sög.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tjejer och sprit [crazy]


   
SvaraCitera