Aviseringar
Rensa alla

tappar lusten efter jag fått orgasm!


Som alla skriver så är det väl bara naturligt. Det enda du kan göra för att det inte ska bli så är väl egentligen att inte komma.


   
SvaraCitera

är väl inte konstigre än att killar ej brukar vilja fortsätta när de kommit..?


   
SvaraCitera

det är ju olika för alla. jag orkar inte köre mer efter orgasm eftersom ja brukar få ganska starka men som sagt det är olika.. det är inget som är onormalt med det och inget att bli generad över[bigsmile] orkar man inte så orkar man inte.


   
SvaraCitera

Du? Efter att jag kommit kan jag inte komma igen på typ två dagar, hah.


   
SvaraCitera

kindergartner:

Efter att jag kommit kan jag inte komma igen på typ två daga

hahaha, fan vad jobbigt?


   
SvaraCitera

ankzor:

hahaha, fan vad jobbigt?

Nej då. Jag tappar ändå lusten, hah.


   
SvaraCitera

unikt


   
SvaraCitera

kindergartner:

Jag tappar ändå lusten, hah.

Dåligt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fullständigt normalt. Inte så poppis att be killen runka klart kanske. =)


   
SvaraCitera

Tror inte det är så ovanligt heller (av vad jag hört/läst), men så har det aldrig varit för mig. Om man inte dragit ut på det för mkt så man är öm eller så kan jag lätt fortsätta efter första - handlar mer om att sluta när man blir för öm x)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ronjass:

okej, känns lite awkward att skriva om sånt här helt öppet. men ja, grejen är den att efter att jag fått orgasm så tappar jag sexlusten TOTALT, vilket är ganska störande. måste typ "hämta mig" ett tag efteråt, sen kan det funka rätt bra igen.

lugnt sexy ja é lika dan.. bli tsm?? haha


   
SvaraCitera

är d du på bildn?[cute][cute]


   
SvaraCitera

Klart som fan det, du är kille.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ronjass:

nån som känner igen sig?

Vartenda kille på planeten Tellus.


   
SvaraCitera

Det är ju för att det inte är meningen att tjejer skall komma. Tjejer skall bara låta sig bli knullade av killen så som han vill, så när han känner sig nöjd så är sexet över. Sluta fokusera på att komma tjejer[confused]


   
SvaraCitera