Aviseringar
Rensa alla

tappat allt


Ämnesstartare

jag har bokstavligen tappat allt! låt mig berätta lite..
nu ligger jag här och funderar på hur långt jag ska låta de här gå. om jag ska slängas in i väggen av allt negativt eller ligga ner och hoppas att det sakta ska tona bort som med vinden.

jag är 17 år och går en jätte rolig utbildning på mitt gymnasium. men nu har jag verkligen tappat intresset... men inte bara intresset för skolan utan även vänner, familj, mat... jag bryr mig liksom inte längre... jag skrev förut en blogg som hade ett bra antal besökare varje dag, men de tappade jag intresset för... tänkte börja här igen men de har ju gått som de gått. ett inlägg! jippii!! sen så skolkar som ett as, dissar mina vänner och är jätte otrevlig mot mina päron... DET HÄR ÄR INTE JAG!!
Jag brukade gilla att gå till skolan! träffa kompisarna och kunna vara sig själv! snacka och ha de gött liksom... mina päron har jag alltid kunnat snacka med men de går liksom inte... jag har jätte problem med mitt temrament nu också. de har jag aldrig haft förut! jag brukade vara känd för att vara den snälla, änglabarnet ( inte precis men ni fattar)... jag vill vara mig själv igen, men de går bara inte...

nu är klockan mkt och jag orkar inte skriva nå mer... men snälla hjälp mig! ge mig tips på vad jag ska göra! jag vill vara mig själv igen!


   
Citera

Hört att puberteten kan orsaka dina beskrivda symptom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kan de isf vara eftersläng av de? jag gick in i puburteten rätt tidigt.


   
SvaraCitera

Slog det bara om på en dag?


   
SvaraCitera

Vad jobbigt.
Skaffa dig en psykolog! Det är säkert bra för dig att prata med någon och du kanske kommer fram till vad det är som får dig att vara och känna såhär. Kanske någonting omedvetet eller bara brist på motivation.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sylar:

Slog det bara om på en dag?

nä de har väl gått mer stegvis :/

spindelnätaren:

Vad jobbigt.
Skaffa dig en psykolog! Det är säkert bra för dig att prata med någon och du kanske kommer fram till vad det är som får dig att vara och känna såhär. Kanske någonting omedvetet eller bara brist på motivation.

jag har testat psykolog men känns bara så fel och sitta där och snacka om djupa saker med en tant på 60 år. försökte få en annan men tydligen fanns ingen annan =/


   
SvaraCitera

finnsisjön:

försökte få en annan men tydligen fanns ingen annan =/

URSÄKTA!? Klart det ska finnas.


   
SvaraCitera

jag känner exakt likadant. Jag bryr mig inte längre.


   
SvaraCitera

CaithSith:

jag känner exakt likadant. Jag bryr mig inte längre.

jag också... ingen lust får att göra nånting bra exempel är att ja sitter här 3 på morgonen (Fnland) o borde vara i skolan om 7 timmar.. jag är o i gymnasie. De börja bra men sen for det en stund så blev allting.. det var som ett ögonblick, då jag förstod att gymnasiet inte är det... ja vill menar ju nu inte att jag ska till yrkes skolan eller nåt sånt bara att inget har en mening o allt är onödigt..
Vänner, famlij, skola inget har nån skillnad mera jag har inte sett min vänner (inte i samma skola) på flera veckor! de bor helt brevid mej! men när man inte har lust så har man inte..

I Blame The Babylon System!


   
SvaraCitera

tehe på din avatar.


   
SvaraCitera

har du tappat intresset för finns i sjön också?[sad]


   
SvaraCitera

kebu12:

har du tappat intresset för finns i sjön också?[sad]

Men det går ju inte [mad]


   
SvaraCitera

Lounge Act:

Men det går ju inte

jag vet, men tänk om han gjort, då är han verkligen illa ute[sad]


   
SvaraCitera

kebu12:

jag vet, men tänk om han gjort, då är han verkligen illa ute[sad]

Det håller jag med om. Han kanske inte har någon att spela det med? [sad] Men det finns på blip.se för alla!!


   
SvaraCitera

Lounge Act:

Det håller jag med om. Han kanske inte har någon att spela det med? Men det finns på blip.se för alla!!

Är säkert så, har själv ingen att spela med så vet nog hur han känner sej[sad] Men åh, du är verkligen så snäll som du skrev i den där tråden, hade glömt bort blip, det är underbart[love]


   
SvaraCitera