Aviseringar
Rensa alla

tappat allt


kebu12:

Är säkert så, har själv ingen att spela med så vet nog hur han känner sej[sad] Men åh, du är verkligen så snäll som du skrev i den där tråden, hade glömt bort blip, det är underbart[love]

Blip är bäst [love]


   
SvaraCitera

Lounge Act:

Blip är bäst

Ja, spelade jämnt där med klasskompisar i skolan när man gick på gymnasiet. Men sen har det blivit mindre och mindre[sad] Får se till att bättra mej[no-no]


   
SvaraCitera

kebu12:

Ja, spelade jämnt där med klasskompisar i skolan när man gick på gymnasiet. Men sen har det blivit mindre och mindre[sad] Får se till att bättra mej[no-no]

Ja, samma här, spelade yatzy kanske 20 gånger per dag. Måste bli bättring med det. Ibland beställde jag t.om. sådant där VIP medlemskap så jag kunde spela fia med knuff och president också [y]


   
SvaraCitera

Lounge Act:

Ja, samma här, spelade yatzy kanske 20 gånger per dag. Måste bli bättring med det. Ibland beställde jag t.om. sådant där VIP medlemskap så jag kunde spela fia med knuff och president också

Kostade det massa pengar då?


   
SvaraCitera

kebu12:

Kostade det massa pengar då?

Nä, bara 10 kr för en vecka!


   
SvaraCitera

Lounge Act:

Nä, bara 10 kr för en vecka!

Okej, inte så farligt[smile] Är det på blip som robotkampen finns?


   
SvaraCitera

kebu12:

Okej, inte så farligt[smile] Är det på blip som robotkampen finns?

Tror det? Aldrig spelat dock. Men låter bekant.


   
SvaraCitera

Lounge Act:

Tror det? Aldrig spelat dock. Men låter bekant.

Hehe är inget du missat direkt[crazy] Men jag och en kompis spelade det när vi gick på högstadiet, var grymt inne i det så la ut massa pengar(över hundra var säkert) så vi kunde få speciall grejer till våra robotar. Lite töntigt nu såhär i efterhand[blush]


   
SvaraCitera

kebu12:

Hehe är inget du missat direkt[crazy] Men jag och en kompis spelade det när vi gick på högstadiet, var grymt inne i det så la ut massa pengar(över hundra var säkert) så vi kunde få speciall grejer till våra robotar. Lite töntigt nu såhär i efterhand[blush]

[bigsmile] det är väll inte så töntigt. ranken i yatzyn var mycket viktigt för mig.


   
SvaraCitera

Lounge Act:

det är väll inte så töntigt. ranken i yatzyn var mycket viktigt för mig.

Men grejen var ju att alla andra redan hade dom bästa grejerna, så vi hade behövt köpa för säkert tusen spänn för att ens komma nära till att bli bra[sad] Haha jag vet, ranken kan få en stor makt över en[shake] Hade du som högst då?


   
SvaraCitera

kebu12:

Men grejen var ju att alla andra redan hade dom bästa grejerna, så vi hade behövt köpa för säkert tusen spänn för att ens komma nära till att bli bra[sad] Haha jag vet, ranken kan få en stor makt över en[shake] Hade du som högst då?

[bigsmile] men i era ögon var ni best? Huvudsaken. Jag tror jag hade runt 2800 som högst. [party]


   
SvaraCitera

Lounge Act:

men i era ögon var ni best? Huvudsaken. Jag tror jag hade runt 2800 som högst.

Haha ja vi vann väl iaf ibland[crazy] Oj, det är väl riktigt bra?[surprised] Har för mej att 1600 är där man börjar.


   
SvaraCitera

kebu12:

Haha ja vi vann väl iaf ibland[crazy] Oj, det är väl riktigt bra?[surprised] Har för mej att 1600 är där man börjar.

[party] Ah det är 1600.


   
SvaraCitera

kebu12:

Har för mej att 1600 är där man börjar.

Kom trea i en yatzytunering med massa massa människor också. Om jag får skryta lite mer.


   
SvaraCitera

Lounge Act:

Ah det är 1600.

Bra jobbat[y]

Lounge Act:

Kom trea i en yatzytunering med massa massa människor också. Om jag får skryta lite mer.

Oj jävlar, fick du något i pris då? Haha skryt på du, har man något att skryta om så borde man ju göra det[wink]


   
SvaraCitera