Aviseringar
Rensa alla

tappat känslorna för mig? hjälp mig ...


Ämnesstartare

Jag skaffa hp den 15 mars eller något sånt, iaf. Jag skapade en tråd ( för en privat grej ) för jag var desperat efter hjälp.
Sedan var det en kille som började skriva med mig, vi pratade om mina problem och han sa det att han visste exakt hur det var för han har varit med om exakt samma sak.
Så jag fick hans msn, börjar prata mer och djupare, lixom. vilka skolor vi pluggade i, vilka instressen osv.

Sen så några dagar / veckor efter så säger han att han älskar mig (?)
Jag frågade på vilket sätt, då sa han som vänner och bästa vänner en så länge, så jag bah lixom okej [smile]

Och sen kom det ännu djupare till på g nivån, och jag visste inte vart vi låg så frågade honom. Då sa han det att han vill säga att vi är på g. och där blev jag verkligen kär på riktigt.

Sen för 2 veckor sedan var jag i gbg, han hade inga pengar på mobilen så kunde inte smsa ( han har det fortfarande inte ) och sedan dess har allt varit.... stelt och lixom "kallt" på ett visst sätt på msn, lixom vi säger hej, vad gör du osv. men inte hur vi mår eller hur dagen har varit eller så som vi brukade.
Och lixom han säger inte ens god natt till mig längre eller att han älskar mig när han ska lägga sig ?
och han säger att han har mycket plugg men kan verkligen så mycket plugg göra så att det blockerar ens kärlek?

Och han har sagt att jag är allt för honom, och ni vet sånt där.

Men det var lixom..... minst 2 veckor sen så vi så på riktigt att vi älskade varandra och god natt innan vi la oss, är det så att han har tappat känslorna för mig ?

förlåt för jag förklarar så dåligt

jag älskar honom förm ycket för att kunna låta honom gå


   
Citera

har ni ens träffats?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

The Elin:

har ni ens träffats?

nej han bor i Borås och jag i Stockholm .

men vi har camat och pratat i telefon så det är ingen pedofil eller så


   
SvaraCitera

hp?


   
SvaraCitera

Feel your pain. Jag hade samma sak men det visade sig att han hade bara pratat en massa bullshit. Inte för att jag fattar varför man ens lägger ned så mycket tid på sånt.


   
SvaraCitera

Äääägd. haha.[badgrin]


   
SvaraCitera

fan är hp?


   
SvaraCitera

Chickfactor:

fan är hp?

Hewlett-Packard. Hon är ihop med en dator.


   
SvaraCitera

kan man verkligen vara kär på internet[confused]


   
SvaraCitera

Huvet:

Hewlett-Packard. Hon är ihop med en dator.

men datorer är ju trevliga till skillnad från tjejer så gillar ens dator en även om man är en tönt[blush]


   
SvaraCitera

åhherregud


   
SvaraCitera

ställer mig i kön, vad fan är hp?


   
SvaraCitera

Du måste skämta förfan.


   
SvaraCitera

Om man håller en relation endast på internet är det lätt hänt att man tappar intresset för att det inte händer något nytt. Ni kan inte göra något fysiskt och om man snackar varje dag så blir det till sist uttjatat och man kommer in i någon sorts cirkel.
Bästa är om du frågar honom. Han kan lika gärna ha hittat någon i verkligheten som fyller det där fysiska hålet, eller nått.

Nu pratar jag om mina egan erfarheter mest, hur han känner det har jag ingen aning om. Men detta kan vara en anledning.

Ta inte allt människor säger på internet seriöst! Var skeptisk! Jag har fallit för människor över internet tack vare deras charm och deras ord, men det har alltid gått alldeles för fort. Nu håller jag mig borta ifrån det. Prova att vara vän med personen först, åtminstone ett halvår, och om ni kan hålla kontakten och inte tröttna på varandra så kan ni inleda något, men annars... nej, det rekommenderar jag verkligen inte.

Jag undrar också vad hp är. ô_o Du skaffade en hp-dator och skapade sedan en tråd om den för att du behövde hjälp med den?

Iaf. Var skeptisk, som sagt. : D


   
SvaraCitera

hp kan vara Hamsterpaj? [confused]


   
SvaraCitera