Aviseringar
Rensa alla

Tappat känslorna för min tjej:/


Ämnesstartare

Nu på senaste tiden jag jag tappat känslorna för min Tjej.
vi har varit ihop runt ett år nu. Jag känner att hon är mer än kompis till mig än flickvän, Jag har börjat tycka det är jätte jobbigt när hon ringer mig och säger hon saknar mig och smsar massa meddelanden där de står hur mycket hon älskar mig. Vi har inga gemensamma intressen. samt att hon inte har någon hobby eller speciellt många kompisar, så det känns som att jag är hennes ända riktiga kompis/pojkvän och allt kretsar kring mig.

hon är fin och så men jag känner att det inte kommer leda någonstans som det är nu..

jag vet inte vad jag ska göra..
Känner att jag mest bara är dum I huvet om jag fortsätter va ihop med henne, för jag har tappat känslan för det vi hade.
men vet inte hur hon kommer reagera om jag gör slut..

har någon nå bra tips? :/


   
Citera

Är nog bara att prata med henne, snarast möjligt.


   
SvaraCitera

Alla dessa trådar med samma fråga.
Det är väl helt uppenbart vad du ska göra?
Gör slut.
Ska du låta bli att göra slut med henne för att hennes reaktion inte är förutsägbar? Nä.

Dold text: Åh. Pucko.


   
SvaraCitera

Kom inte med det där "hon kanske tar livet av sig" snacket bara.
Om hon så hotar med att göra det, så gör hon inte det.
Folk som säger så - göre inte.

Om hon nu mot förmodan skulle göra det så kan det knappast anses vara ditt ansvar.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Och jag uttrycker mig som en berusad get atm.


   
SvaraCitera

passaro:

Är nog bara att prata med henne, snarast möjligt.


   
SvaraCitera

Ingen av er mår bra av att du går runt och låtsas att allt är bra.


   
SvaraCitera

Jag hade varit tillsammans med min tjej runt ett år också. Jag var inneboende hos henne i den minsta lilla ettan man kan tänka sig [y] Allting var frid och fröjd ända tills dagen jag skulle börja läsa till CNC-Operatör i Trollhättan. Dagen innan jag skulle iväg till skolan, så sa hon till mig att känslorna inte finns där längre och att jag inte kunde bo kvar osv. Och det är självklart, jag förstod ju detta. Det är ingen ide att vara tillsammans med någon om man inte älskar personen, det kommer aldrig gå, det kommer bara gå utför & förhållandet får lida! [n]
Jag tackade henne för att hon sa som det var och att hon berättade detta i tid. Gav henne en kram och en puss på pannan, sen sa vi hejdå. Och mer än så vart det inte. Har nu gått cirka 3 månader sen senast och jag har självklart haft henne i tankarna ibland. Men livet går vidare vettö [smile] Det bästa hon kan göra är att inse att det inte funkar, sen får hon också försöka ta sig tid att gå ut och hitta på något med dom få vänner hon har, och kanske även skaffa sig fler vänner eller eventuellt en hoppy.
Hon skulle nog även uppskatta om du berättar hur situation ser ut så tidigt som möjligt [y]
LYCKA TILL!


   
SvaraCitera

Det är bara att göra slut. Du måste.


   
SvaraCitera

Ja, vadfan prata med henne om det då. [shake] Tro inte att det blir bättre av att bara vänta och se.

Gör slut med henne så hon kan hitta någon passande för henne istället.


   
SvaraCitera

bespara lidandet för er båda och prata med henne om det då.


   
SvaraCitera

Men snälla människa. Skjut inte upp det.

Ta tag i det så fort som möjligt. Du kommer bara må sämre och sämre själv.


   
SvaraCitera

gör slut
har känslorna försvunnit kommer dom inte tillbaka och både du och hon förtjänar en ärlig relation


   
SvaraCitera

sockerfritt:

Om hon nu mot förmodan skulle göra det så kan det knappast anses vara ditt ansvar.

Finns faktiskt vissa människor i denna värld som bryr sig genuint och inte bara tänker på sig själv.

Säger inte att han inte ska dumpa henne, för det ska han, säger bara vad jag tycker om din idiotiska kommentar.


   
SvaraCitera

Holler:

Finns faktiskt vissa människor i denna värld som bryr sig genuint och inte bara tänker på sig själv.

Säger inte att han inte ska dumpa henne, för det ska han, säger bara vad jag tycker om din idiotiska kommentar.

... Så min kommentar är idiotisk för att jag inte tycker att det är hans ansvar?
Att du inte delar min uppfattning betyder inte att det jag tycker är idiotiskt.
Jag ser heller inte var jag skrev att det var skitsamma om hon tog livet av sig, faktiskt, det är fortfarande inte hans ansvar dock.


   
SvaraCitera

gör inte om mitt misstag:
Var tillsammand med henne ca 2 r utan att någonsin bli kär i henne.
Bringade otrohet som jag starkt ångrar och mår dåligt över. Tårar varje dag tills man fick vätskebrist och huvudvärk.
Orklöshet och depression. Ett överskott av kroppsfett.


   
SvaraCitera