Aviseringar
Rensa alla

Tappat sexlust! HJÄLP SNÄLLA


Ämnesstartare

Hejsan!
Är en 15 årig med Tvångsyndrom och skit många sexuella tvångstankar, är dessutom deprimerad. Jag får aldrig morgonstånd när jag vaknar och jag har det svårt att få stånd. Jag höll på med en tjej förut och jag kunde typ bara få halvstånd och lite mer. Har varit såhär haft tvångstankar i7 månader nu typ. Jag var inte såhär förut, snälla hjälp mig!! Vad ska jag göra? Jag brukar dessutom gå till psykolog men det hjälper inte så mycket.


   
Citera

Om du tappat den kan det vara bra att ta upp den igen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Captain Jack Sparrow:
Om du tappat den kan det vara bra att ta upp den igen

Aa hur? Jag älskade sex förut! Det bästa som fanns enligt mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Captain Jack Sparrow:
Om du tappat den kan det vara bra att ta upp den igen

Lol


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ser inte direkt vad som är problemet med detta, du är ju bara 15 år. Kan tycka att det är en väldigt tidig ålder att ha sex, antagligen är kroppen inte riktigt redo och inte hunnit vänjt sig än.


   
SvaraCitera
time
 time

En av symptomen/bieffekterna av depression är just minskad sexlust. Sök professionell hjälp och bearbeta depressionen så ska du nog se att sexlusten kommer tillbaka när du mår bättre! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jarps:
Ser inte direkt vad som är problemet med detta, du är ju bara 15 år. Kan tycka att det är en väldigt tidig ålder att ha sex, antagligen är kroppen inte riktigt redo och inte hunnit vänjt sig än.

Jag har varit redo sen 13 års åldern. Jag var kåt som ett djur när jag var 13, nu har min sexualitet minskad OTROLIGT. Jag kan bara få stånd av tjejer som jag tycker är SKIIT attraktiva annars är det svårt. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

time:
En av symptomen/bieffekterna av depression är just minskad sexlust. Sök professionell hjälp och bearbeta depressionen så ska du nog se att sexlusten kommer tillbaka när du mår bättre! 

Måste jag bearbeta depressionen? Jag orkar inte bara! Jag vill bara må bra igen ;/


   
SvaraCitera
time
 time

JonasP:

Måste jag bearbeta depressionen? Jag orkar inte bara! Jag vill bara må bra igen ;/

Depression är en sjukdom och oftast går det inte bara över av sig själv utan måste behandlas, precis som vilken sjukdom som helst. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Depression är väl inte en sjukdom. Lika lite som fetma är en sjukdom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:
Depression är väl inte en sjukdom. Lika lite som fetma är en sjukdom.

jag kunde inte bry mig mindre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

good for you


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JonasP: Jag har varit redo sen 13 års åldern. Jag var kåt som ett djur när jag var 13, nu har min sexualitet minskad OTROLIGT. Jag kan bara få stånd av tjejer som jag tycker är SKIIT attraktiva annars är det svårt.

Sexlusten går lite upp och ner i livet, sen upp igen.

Tickstart: Depression är väl inte en sjukdom. Lika lite som fetma är en sjukdom.

Depression är utan tvekan en sjukdom.


   
SvaraCitera
Lounge

Tickstart:
Depression är väl inte en sjukdom. Lika lite som fetma är en sjukdom.

Hur sjutton tänker du nu? Förklara.

Ot: Jag tycker att du ska ta upp problemet hos psykologen. Att du inte känner att du blir hjälpt riktigt. Ni kanske kan hitta nya riktlinjer. Jag är rätt säker på att din minskade sexlust beror på depressionen och ångesten du upplever. Men, det kommer inte alltid vara så!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge: Hur sjutton tänker du nu? Förklara.

När jag läser om det så framgår det att det är en sinnesstämning och ingen sjukdom som bipolär sjukdom eller parkinson eller mässling.


   
SvaraCitera