Aviseringar
Rensa alla

tappat sin bästa vän...


combat15:

kan fortfarande inte fatta han dissade mig för en brud!

tyvärr blir man en toffel när man träffat nån. själv vet jag att kvinnor är det underlägsna könet som bara gör oss svaga och blödiga, därför jag håller mig ifrån dem, sexet är bra men resten går bara åt helvete


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

combat15:

hoppas det.. men ja vill ha honom tillbaks nu :S inte om 2 år

Men vad ska du göra da? Kidnappa honom eller?

Du kan ju inte tvinga honom.
Hitta på något att göra. Han kommer tillbaka när han slutat tänka med sin penis.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ok mjo lär väll få försöka få med han på nått.. men vad!? får fundera


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

combat15:

Hej!

Hej.

Ett liknande scenario hände mig.

När jag träffade min flickvän så var det inget annat än hon.
Spenderade varenda dag på sommaren med henne i stort sett, samt efteråt.

Hade samma relation med en vän som du verkar beskriva - gjorde allt tillsammans, var med varandra i stort sett hela tiden, slogs, söp, nördade och så vidare.

Tids nog glömdes han då bort, och vi umgicks allt mindre och mindre - men så en natt så fick jag ett SMS av honom, där han i stort sett beskrev hur han kände, att han hade förlorat mig.

Vi har aldrig delat känslor med varandra, och jag hade aldrig sett honom varit så öppen förut, trots att vi känt varandra sen vi var 6 år.

Så, det bästa sättet för honom att förstå är att berätta vad du känner.
Gissar på att ni säkert är ganska "grabbiga" utav er och helst inte visar känslor, så som jag och min vän var - så det kommer kännas skämmigt och jobbigt att göra det, men det är bara att bita ihop!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oki tack för att du delar med dig joo precis så det känns! hur gick det för er? umgås ni mer nu? eller? ja ska berätta för honom!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

combat15:

hur gick det för er? umgås ni mer nu? eller? ja ska berätta för honom!

Ja, för fan. Nu umgås vi som vanligt.
Han har blivit fäst vid min flickvän, så de umgås själva också.
Winwin! [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

toppen! 🙂 hans flickvän till skillnad värkar ta avstånd från mig finns liksom ingenting vi 3 skulle kunna göra :/ men ja hoppas allt kommer lösa sig!


   
SvaraCitera

combat15:

häng

ocoolt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tror du missförståt meningen köttfärsås..


   
SvaraCitera