Aviseringar
Rensa alla

Tar av mig guldhatten...


Ämnesstartare

Efter en ganska fet konflikt inom U/Mod-gänget så har jag idag valt att hoppa av som mod tills vidare.

Blev även lite strul tidigare idag då Thundercracker tog bort min Modstatus för att senare ge mig den igen, vill bara att alla skall veta att jag frivilligt valt att gå ner till vanlig användare igen

Anledningen till detta är att jag är missnöjd med hur vissa mods sköter saker och ting, och agerar vid vissa tillfällen.

Ett par användare vet redan vad som har hänt och så, men skulle det vara någonting så får ni väl, om ni nu mot förmodan skulle bry er, ta och fråga.


   
Citera
Issen

Gör detsamma, i alla fall tills de sköts rättvist och ordentligt, och som massgrav sa, en del vet redan och jag tänker inte heller ha någon stor redogörelse, dom de handlar om vet redan vad dom sysslat med och gör dom de inte så ja, är ju inte direkt värt att bry sig ändå isåfall.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

massgrav:

vill bara att alla skall veta att jag frivilligt valt att gå ner till vanlig användare igen

"okej" [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gobbledigook


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OJ[surprised]
Är det av samma anledning som Sikkos är helt borta?[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Imoon:

Är det av samma anledning som Sikkos är helt borta?[shake]

*lägger mig i*
Sikkos försvann av personliga skäl som inte på något sätt är kopplade till det här. [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Namedroppa lite då.


   
SvaraCitera
Issen

Imoon:

OJ[surprised]
Är det av samma anledning som Sikkos är helt borta?[shake]

Nja, han ska ju in på en känslig del inom försvarsmakten så de är hans huvudanledning, dock vågar jag säga att han var rätt tveksam ändå efter dehär om jag uppfattade honom rätt.

Det ska jag dock inte svära på.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Sikkos försvann av personliga skäl som inte på något sätt är kopplade till det här.

Issen:

Nja, han ska ju in på en känslig del inom försvarsmakten så de är hans huvudanledning, dock vågar jag säga att han var rätt tveksam ändå efter dehär om jag uppfattade honom rätt.

Okej. Hm.[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OH THE DRAMA[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emery:

OH THE DRAMA[rolleyes]

Skojar inte [bigsmile]

_Gud_:

Namedroppa lite då.

Nej.

Tickstart:

"okej" [blush]

Lagom avancerat!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har hört och sett allt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det är bra av er


   
SvaraCitera
Issen

OF 5:

det är bra av er

återstår att se


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emery:

OH THE DRAMA[rolleyes]

Vafan skulle precis skriva det [bigsmile]


   
SvaraCitera