Aviseringar
Rensa alla

Tar ni bögar/flator illa upp när någon i er omgivning säger:


Nej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tar jag illa upp om någon säger "kuk" för att jag har en? Nä. [cool]


   
SvaraCitera

z i n:

Nä, brukar själv använda bög som skällsord ibland.

Bara när du ska förolämpa korkade heteros hoppas jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej, jag säger fan bög till mina kompisar som ett skällsord så, nej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nu är ju inte jag gay, men jag skulle inte ta illa upp om någon skrek "HETEROOOOOOO", så det vore konstigt om en bög skulle ta illa upp av att någon säger bög.


   
SvaraCitera

Varför ens använda ordet bög som skällsord? [tard]


   
SvaraCitera

five squared:

Varför ens använda ordet bög som skällsord?

jo precis. Jag tar inte illa upp men jag tror att om vi ska få stopp på alla fördommar som finns så kanske det är bra att sluta använda ordet i ett negativt sammanhang som när man blir förbannad mm.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Michee:

Jävla bög

Om nån kallar mig bög blir jag inte sur för det är typ sant och jag skäms inte för det. Om nån kallar mig "jävla" bög blir jag irriterad och lite beroende på omständigheterna kan jag bli riktigt otrevlig med. Generellt ser jag rött när folk använder ordet bög/flata som svordom eller för att förnedra andra, ganska ofta ifrågasätter jag och undrar om personen har problem med bögar.

LOKAEFETTGOTT:

hahah skriker ofta fitt bög när jag blir arg XDDDD lr bög fitta, fitt kuk bög lr ngt

Om man radar upp könsord när man blir arg är det ett tecken på att man får för lite sex och har undertryckta behov!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Så fort nåt failar så tycker jag det är Gay! Och skulle nån bög ta illa upp över det, så kan han komma fram o kyssa mig i arslet...


   
SvaraCitera

ne...orka va arg...
men om nån säger typ din jävla bög, när den e arg. då skulle jag bli arg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Andy91:

Om man radar upp könsord när man blir arg är det ett tecken på att man får för lite sex och har undertryckta behov!

skit snack[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nope.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nazgul:

Så fort nåt failar så tycker jag det är Gay! Och skulle nån bög ta illa upp över det, så kan han komma fram o kyssa mig i arslet...

Vad för ord är "failar", nått som du och dina finniga, hemmarunkande nördpolare hittat på?

Och varför använder du ordet "gay" för att uttrycka ett negativt händelseförlöpp?

För övrigt tvivlar jag starkt på att nån bög vill komma nära ditt arsle med annat än en fet känga.

Puss och kram [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Andy91:

Vad för ord är "failar", nått som du och dina finniga, hemmarunkande nördpolare hittat på?

Och varför använder du ordet "gay" för att uttrycka ett negativt händelseförlöpp?

För övrigt tvivlar jag starkt på att nån bög vill komma nära ditt arsle med annat än en fet känga.

Puss och kram [love]

Haha[love]

Bästa inlägget på länge! [bigsmile]


   
SvaraCitera