Aviseringar
Rensa alla

Tar tjejer illa upp av lättklädda karaktärer i spel?


Ämnesstartare

8chan:

Ser hennes skinktexturer ut som kycklinglår? Är inte säker på att jag är med på vad du menar här...

Det ser hemskt ut. 
Sen fattar jag inte vad syftet är med att ha en halvnaken tjej i ett spel när en man skulle vara klädd med värsta pansarutrustningen. 


   
SvaraCitera
Exner

rogernw:

Det ser hemskt ut. 
Sen fattar jag inte vad syftet är med att ha en halvnaken tjej i ett spel när en man skulle vara klädd med värsta pansarutrustningen. 

Annars skulle ju inte den här tråden ha funnits.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rogernw:

Det ser hemskt ut. 
Sen fattar jag inte vad syftet är med att ha en halvnaken tjej i ett spel när en man skulle vara klädd med värsta pansarutrustningen. 

Alla spel vill inte vara realistiska.


   
SvaraCitera
reben

mm tkr det är fruktansvärt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reben:
mm tkr det är fruktansvärt

Utveckla gärna så vi får en diskussion.


   
SvaraCitera
Exner

8chan:

Utveckla gärna så vi får en diskussion.

Hon trollar dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Exner:

Hon trollar dig.

Hon kan utveckla iaf, även om inlägget var ironiskt, även om hon inte bryr sig. Varför bryr hon sig inte? Varför spelar det ingen roll?

Det ät lättast att säga bu eller bä, men det är argumenten som skapar diskussionen.


   
SvaraCitera
b1son

tkr d förstör pga e så otroligt orealistiskt spec när då manliga karaktärer e klädda mkt mer ändamålsenligt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

b1son:
tkr d förstör pga e så otroligt orealistiskt spec när då manliga karaktärer e klädda mkt mer ändamålsenligt

Finns ingen manlig karaktär i detta spel.

Och varför är du så besatt av realism? Spelet är inte ett dugg realistiskt på andra sätt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

onödigt bara

8chan: Ett annat tillägg jag kan göra är att jag inte skulle ha något emot att spela ett spel där en halvnaken kille sprang omkring. Jag skulle bara tycka det var roligt, men det är bara jag det.

en ja, men du får inte jämt se halvnakna killar och alla pratar och bedömer killar på utseendet


   
SvaraCitera

Kan u inte använda en annan spelkaraktärs röv i dina pollar? Alltså man vill ha lite variation. Du har ju typ gjort hur många trådar om helst som antingen handlar om denne karaktärens eller Samus röv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fsdgsdfgsdf:

onödigt bara
en ja, men du får inte jämt se halvnakna killar och alla pratar och bedömer killar på utseendet

Man får inte jämt se halvnakna tjejer heller.

Och det är väl ändå vida känt att killar bryr sig mer om tjejers utseende än vad tjejer bryr sig om killars utseende? Därav skillnaden i bedömning. Killar bedöms mer på andra områden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

8chan:

Man får inte jämt se halvnakna tjejer heller.

Och det är väl ändå vida känt att killar bryr sig mer om tjejers utseende än vad tjejer bryr sig om killars utseende? Därav skillnaden i bedömning. Killar bedöms mer på andra områden.

du är väl så hjärntvättad så du inte ens märker det? haha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fsdgsdfgsdf:

du är väl så hjärntvättad så du inte ens märker det? haha

Hjärntvättad?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det beror ju på hur mycket man väljer att visa men varför ska kvinnor vara lättklädda och inte män? Dessutom får män höga förväntningar på kvinnorna och tror att alla kvinnor borde gå runt och se ut sådär. Men som sagt, beror på spelet..


   
SvaraCitera