Aviseringar
Rensa alla

Tarmspräckar-Elof [Repost of the Story][blush]


sincan
Ämnesstartare

Det var en helt vanlig dag i kukeborg. En liten lustig gubbe på en sisådär 75 år vandrade längst gångvägen påväg till stadens centrala delar för att ta några järn och spräcka tarm. På vägen mötte han Stina af eckelhök, de samtalade en stund. Stina kunde inte låta bli att kolla på Elofs ståtliga kropp. Hans gråa skägg, vindögda ögon, olika stora händer, sne och stor nära, ja allt var perfekt för att inte tala om hans käpp. Helt plötsligt drog hon ner sin kjol, vände sig om och böjde sig frammåt. Elof tjöt "Jasså du tappade tvålen din lilla äckelhora, här ska du få smaka kuk som inte blivit tvättad på år och dar". Han drog ner byxorna, hans kuk var redan styv, ja han föddes så. Med ett språng flög han mot henne och trängde in i hennes röv. Hon bajsade samtidigt som han penetrerade henne, han spydde på hennes rygg. Tillslut var hennes anal helt spräckt och Elof noterade ett sträck på käppen. Det var hans 11 offer, sen i förmiddags. Tarmspräckar-Elof gick vidare in till centrum, där stoppade han sin käpp i röven på en ful tant och gick in i baren. "Ah, ge mig det starkaste ni har" sade han belåtet samtidigt som han polerade sina vårtor. "Det måste vara jobbigt att behöva leva upp till ditt namn?" Frågade bartendern. "Nä, vafan tjejerna ska ju inte komma undan!" Svarade Elof och gjorde i brallan.


   
Citera
Ämnesetiketter

[party]


   
SvaraCitera

[rolleyes]


   
SvaraCitera

Bästa novell jag har hört[bigcheers]


   
SvaraCitera
sincan
Ämnesstartare

ClaytoN:

[party]

Nabla:

[rolleyes]

JanJoergen:

Bästa novell jag har hört[bigcheers]

äääsch[blush]


   
SvaraCitera

sincan:

äääsch[blush]

Haha [wink]
Fler kommer inom kort, hoppas jag? [blush]


   
SvaraCitera
sincan
Ämnesstartare

ClaytoN:

Fler kommer inom kort, hoppas jag? [blush]

Jag vet inte[blush]


   
SvaraCitera

sincan:

Jag vet inte[blush]

Kom igen nu [y]


   
SvaraCitera

XD


   
SvaraCitera
sincan
Ämnesstartare

Teknival:

XD

[blush]


   
SvaraCitera

Rise of evil.


   
SvaraCitera

[y][love]


   
SvaraCitera

hehe [bigcheers]


   
SvaraCitera

XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD


   
SvaraCitera

Hahahaha! Den ägde! [bigcheers]


   
SvaraCitera