Aviseringar
Rensa alla

Taruerings text, hjälp mig hitta en fin text att tatuera


○●○ The dream are not what to be ■□■ is what to accomplish °°


   
SvaraCitera

《《Decide were my heart will go... {♡}


   
SvaraCitera

¤¤ Just god can juge Me.. •°•° ♤


   
SvaraCitera

::¡¡:: All peoples are like worth.. 《¡》


   
SvaraCitera

'*●  poems is whritten at our Hearts ●'*

Nu var jag klar Rodnar


   
SvaraCitera

sexy-tattoo-fail-thats-disturbing.jpg


   
SvaraCitera

Så sjukt töntigt imo...  Du vill ha ett "djupt" budskap tatuerad så då frågar du randoms. Iofs så är resterande människor med liknande tatueringar oftast lika hjärndöda.


   
SvaraCitera

Stålröven:

Tatuera inga töntiga random motiv.. tatuera något som betyder något för just dig. Det är lite svårt att ge råd om det.. Kanske låter som att jag överdriver lite.. Men den stannar med dig hela livet. Du måste verkligen vilja ha den hela livet också! Du kan ju skriva grejer du gillar för att folk ska kunna ge dig råd.. Inte bara uppenbara töntiga motiv som "You only live once" .. Ta nåt mer personligt istället.

Det är ju för tusan bara en tatuering


   
SvaraCitera

~rosor är röda violer är inte blå dom är violet~


   
SvaraCitera

tkr inte man ska tatuera öht om man inte vill d helt säkert d.v.s. är säker på vad man ska ha för nåt 


   
SvaraCitera

FruLiten:

Det är ju för tusan bara en tatuering

Bara? sitter på din kropp i hela ditt liv. Man kanske inte tänker att det "bara" är en tatuering i framtiden.. Därför är det viktigt att skaffa något som betyder något för en och att den betydelsen ej kommer att ändras.. Onödigt förstöra sin kropp med saker man bara tycker är snygga för stunden, och inte planera eller ha någon speciell tanke bakom det. Du kanske sitter där om 10 år med helt andra åsikter och tänker.. Fan.. Varför skaffade jag mig en sån betydelselös och dum tatuering t.ex


   
SvaraCitera

Stålröven:

Bara? sitter på din kropp i hela ditt liv. Man kanske inte tänker att det "bara" är en tatuering i framtiden.. Därför är det viktigt att skaffa något som betyder något för en och att den betydelsen ej kommer att ändras.. Onödigt förstöra sin kropp med saker man bara tycker är snygga för stunden, och inte planera eller ha någon speciell tanke bakom det. Du kanske sitter där om 10 år med helt andra åsikter och tänker.. Fan.. Varför skaffade jag mig en sån betydelselös och dum tatuering t.ex

Känns onödigt att älta, livet går inte under pga en tatuering


   
SvaraCitera

FruLiten:

Känns onödigt att älta, livet går inte under pga en tatuering

Nä, men det blir fan inte bättre av att inte tänka över saken.. Lika bra att vara nöjd... Vafan är meningen med att ens skaffa en tatuering annars? Tjejen frågar om råd och bryr sig uppenbarligen om sin kropp, och vill inte ta vilken skit som helst. Rita en teckning istället om du bara vill ha en rolig bild att gilla för nuet


   
SvaraCitera

Stålröven:

Bara? sitter på din kropp i hela ditt liv. Man kanske inte tänker att det "bara" är en tatuering i framtiden.. Därför är det viktigt att skaffa något som betyder något för en och att den betydelsen ej kommer att ändras.. Onödigt förstöra sin kropp med saker man bara tycker är snygga för stunden, och inte planera eller ha någon speciell tanke bakom det. Du kanske sitter där om 10 år med helt andra åsikter och tänker.. Fan.. Varför skaffade jag mig en sån betydelselös och dum tatuering t.ex

Mm samma sak med örontöjning då eller?
Ont: ♤°♤ Vi delat på ordet kärlek..° jag tog kär och du tog lek..《□》 
:/


   
SvaraCitera

ett citat som jag hittade rätt nyligen men för en optimist som jag så är det klockrent

"SKY IS THE LIMIT" 


   
SvaraCitera