Aviseringar
Rensa alla

Tattoo


Ämnesstartare

Nu efter över två år av tjatan har jag lyckats fått med mina föräldrar att låta mig tatuera mig, och under dom två åren har jag dreglat över Romper Stomper tatueringen... (Nej, inte för Hanso har den och nazi koncepten..)
Frågan är, tror ni jag skulle passa i den? ungefär hur mycket skulle arbetet kosta? Vet iaf 2st billiga...
Ni får gärna vara seriösa, för en gångs skull.
OBS! Den ska göras om till lite större och mer utgående över bröstet.
Image
Image

DSC03077.JPG


   
Citera

bilderna syns icke [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Klicka på dom, brukar funka då!


   
SvaraCitera

såg lite coola ut.. men jag tkr ändå att de är fula 🙁 så gör dig själv en tjänst o dissa det.. fast sen är väl frågan, vrf du vill tatuera in just det? ngn särskild anledning lr bara för att det ser bra ut enligt dig?


   
SvaraCitera

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DPope:

fast sen är väl frågan, vrf du vill tatuera in just det? ngn särskild anledning lr bara för att det ser bra ut enligt dig?

Blev förälskad i den helt enkelt, den känns som jag på något vis..
Sen finns det massor av tatueringar folk har som inte betyder ett dugg! Så, sånt tänkande är svårt när det gäller tatueringar..


   
SvaraCitera

p3tt3r:

Nu efter över två år av tjatan har jag lyckats fått med mina föräldrar att låta mig tatuera mig,

Och du är 16 nu?


   
SvaraCitera

p3tt3r:

Sen finns det massor av tatueringar folk har som inte betyder ett dugg

gör man det av den anledningen ska man skita i att tatuera sig tkr jag!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DeathOrGlory:

Och du är 16 nu?

Ja, 911215, fyller i december.. Så resten av folket i min årsskull blir 18 snart!:O

DPope:

gör man det av den anledningen ska man skita i att tatuera sig tkr jag!

Kan tyckas, jag gör den för den andra enledningen, fast jag tycker även den ser bra ut!:P


   
SvaraCitera

p3tt3r:

Ja, 911215, fyller i december.. Så resten av folket i min årsskull blir 18 snart!:O

Fattar inte varför du har tjatat innan du ens är 16. Ingen seriös tatuerare tatuerar någon under 16. Sen tror jag inte heller att en tatuerare kommer göra en som första tatuering på en 16åring.

DPope:

gör man det av den anledningen ska man skita i att tatuera sig tkr jag!

Vad är det för fel med att tatuera sig för att man tycker det är snyggt?


   
SvaraCitera

DeathOrGlory:

Vad är det för fel med att tatuera sig för att man tycker det är snyggt?

jag tkr helt enkelt att man ska tatuera sig för att tatueringen betyder ngt [crazy] gör den inte det så har man ju märkt sig med ngt snyggt bara.. som säkert inte är snyggt om 5 år


   
SvaraCitera

DPope:

jag tkr helt enkelt att man ska tatuera sig för att tatueringen betyder ngt [crazy] gör den inte det så har man ju märkt sig med ngt snyggt bara.. som säkert inte är snyggt om 5 år

Du har kollat för mycket på Miami Ink. [zzz]


   
SvaraCitera

DeathOrGlory:

Du har kollat för mycket på Miami Ink.

det oxå XD haha 😀 ne men det är så jag tkr 🙂 även om jag inte hade sett det 😀 det jag vill tatuera in betyde rju ngt för mig.. sen måste jag bara tvinga dig ge mig ca 2000kr [blush][love]


   
SvaraCitera

Jag har en känsla av att du kommer ångra dig. I sinom tid. [rolleyes]


   
SvaraCitera

DPope:

det jag vill tatuera in betyde rju ngt för mig..

låt mig gissa.. ett kors? [tired]


   
SvaraCitera