Aviseringar
Rensa alla

tattuering där den inte sträcks ut pga växt


Ämnesstartare

Tja funderar på att skaffa en tatuering, är en kille ca 191 cm lång och kommer säkert växa minst 4cm till och undrar vart det bästa stället att en tatuering på som inte sträcker sig och blir ful om några år. Jag skulle helst vilja ha den på typ armen eller något mindre komplicerat ställe så den synd. Tacksam för alla svar och tips

ÄNDRAT 2009-01-03 12:34


   
Citera

Varför inte vänta tills du har växt dom dära 4centimetrarna då?[zzz]


   
SvaraCitera

Du är säker på att fenomenet ens existerar?


   
SvaraCitera
smisk

lol


   
SvaraCitera

Att huden inte skulle "hänga med" om man växer alltså.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men om jag växer så är det ju ett självklart att huden sträcker ut sig eller? om huden sträcker ut sig så måste det bli samma effekt på tatueringen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

smörgåsbord:

Varför inte vänta tills du har växt dom dära 4centimetrarna då?

kanske för att det kommer ta ca 2-3 år? jag brukar oftast inte växa 3cm på en sommar


   
SvaraCitera
Jeay_L

jakoff:

kanske för att det kommer ta ca 2-3 år? jag brukar oftast inte växa 3cm på en sommar

då är du alltså typ 16?


   
SvaraCitera
Åtta

Tror du att du kommer att växa fyra centimeter på ett enda ställe eller? De fyra centimeterna lär ju sprida ut sig över din kropp. Enda gången du lär märka någon form av uttöjning av en tatuering är om du blir megatjockis jättesnabbt, eller blir gravid.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jeay_L:

då är du alltså typ 16?

nej då är jag 19


   
SvaraCitera

Åtta:

Enda gången du lär märka någon form av uttöjning av en tatuering är om du blir megatjockis jättesnabbt, eller blir gravid.

qft


   
SvaraCitera
Jeay_L

jakoff:

nej då är jag 19

menade nu annars..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jeay_L:

menade nu annars..

hm okej missförstod dig. Trodde du försökte vara rolig och påstå att jag var 12....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag har ingen anning xD för det sägs att man måste vänta med att tatuera sig tills man växt klart, bara för att risken är stor att tatueringen förstörs pga att man växer. Men när det gäller dig så är du jätte lång. Men gå till ett ställe där dem tatuerar, så kanske du får tips och råd? Det är bättre det än att fråga här xD folk kanske kommer med oseriösa svar.


   
SvaraCitera

jakoff:

kanske för att det kommer ta ca 2-3 år? jag brukar oftast inte växa 3cm på en sommar

Om 2-3år kanske du inte ens vill ha samma tatuering, vänta ffs.


   
SvaraCitera