Aviseringar
Rensa alla

Tattuering förslag


Ämnesstartare

Ska skaffa en tattuering som minne över min morfar. Han kallade sig alltid stora björnen så jag ska ha en symbol för det. Har kollat lite på google osv. men tycker inte jag kan hitta någon som är bra. Förslag? Var kan man hitta tattueringar?

Detta är ingen tattuering för att flasha på badstranden, förslag på plats? Har tänkt axeln eller vristen fast vet inte riktigt.


   
Citera

Image


   
SvaraCitera

donken14:

Förslag?

Kanske.. en stor björn?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kanske inte värdens snyggaste, man skulle ju kunna göra om den på något sätt men har dock inge bra fantasi.. =/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KannibalKocken:

Kanske.. en stor björn

Skulle hälst vilja ha en symbol av björnen ;o


   
SvaraCitera

donken14:

Skulle hälst vilja ha en symbol av björnen ;o

Honung? En tass? Bamse?


   
SvaraCitera

Siluett av en björn?


   
SvaraCitera

donken14:

Skulle hälst vilja ha en symbol av björnen ;o

alltså jag menar Stora björn, som i stjärntecknet. du kan ju tatuera in stjärnor placerade så eller nåt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

The Elin:

alltså jag menar Stora björn, som i stjärntecknet. du kan ju tatuera in stjärnor placerade så eller nåt

Det kanske skulle vara något, men vet dock inte vart jag ska ha den

Kablash__:

Siluett av en björn?

hur tänker du där, visa gärna bild :p


   
SvaraCitera

Jag skulle då aldrig be någon annan hitta en tatuering åt mig, dessutom om den är så pass personlig som den verkar vara för dig så skulle jag försöka hitta något själv..
Men det kanske bara är jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ickegodkänd:

Jag skulle då aldrig be någon annan hitta en tatuering åt mig, dessutom om den är så pass personlig som den verkar vara för dig så skulle jag försöka hitta något själv..
Men det kanske bara är jag.

haha... frågar dock bara om råd, så man kan få lite inspiration. Har du tråkigt?


   
SvaraCitera

rita den själv i paint kanske? [confused]

eller ta ett porträtt av en tecknad björn me typ "Morfar in ma heart" som text under lr något.


   
SvaraCitera

Hittar ingen bild, men tänk dig lite skogsmiljö, kanske några träd eller något, sen lite solnedgång bakom, och i mitten en siluett av en björn. Du vet väl vad en siluett är?


   
SvaraCitera

kanske något sånt?

bearpaw.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PlasticNeon:

kanske något sånt?

den där var ju underbar var hitta du den


   
SvaraCitera