Aviseringar
Rensa alla

Tattuering 😛


Vänta tills du blir 18 iaf. Du verkar hur osäker som helst. Typiskt ovärt.


   
SvaraCitera

Ensamvargen:

Tatueringar ska ha mening

Säger vem?

Är det inte en mening i sig, att man vill ha en tatuering och därför skaffar den?


   
SvaraCitera

madfox:

Säger vem?

Det är min åsikt och det är jag som säger det. [confused]


   
SvaraCitera

Ensamvargen:

Det är min åsikt och det är jag som säger det.

Är så trött på att höra "tatueringar ska ha mening". Det brukar alltid vara en fem-tio stycken som rabblar ur sig det när någon berättar att de vill tatuera sig. Är det en åsikt man kommit fram till själv, eller har man hört den från någon annan och köpt den?


   
SvaraCitera

madfox:

Är så trött på att höra "tatueringar ska ha mening". Det brukar alltid vara en fem-tio stycken som rabblar ur sig det när någon berättar att de vill tatuera sig. Är det en åsikt man kommit fram till själv, eller har man hört den från någon annan och köpt den?

Det beror väl på vem man är eller? Alla kan inte komma fram till den, samtidigt som alla inte köper den av någon annan.

När jag fick åsikten presenterad för mig så tyckte jag att det lät väldigt logiskt att något permanent (tatuerar) man gör med något man inte kommer ifrån (kroppen) så ska det ha en viss mening.


   
SvaraCitera

Ensamvargen:

ha en viss mening.

Ja, jag tror på att du står för vad du skriver. Men meningen kanske är att man helt enkelt "ville skaffa" tatueringen? Det är ju olika vad som betyder någonting och vad som är meningsfullt för olika människor.


   
SvaraCitera

madfox:

Ja, jag tror på att du står för vad du skriver. Men meningen kanske är att man helt enkelt "ville skaffa" tatueringen? Det är ju olika vad som betyder någonting och vad som är meningsfullt för olika människor.

Ja, men jag pekar fortfarande på att TS kanske måste hitta meningen för sig själv. För som du säger så kan det vara olika för olika människor. [smile]


   
SvaraCitera

Ensamvargen:

Ja, men jag pekar fortfarande på att TS kanske måste hitta meningen för sig själv. För som du säger så kan det vara olika för olika människor.

Jag tror vi egentligen tycker ungefär samma sak. Men att jag hetsade upp mig lite över ditt inlägg pga att jag är trött alternativt röksugen. [ops][love]


   
SvaraCitera
seasaw

madfox:

Är så trött på att höra "tatueringar ska ha mening"

du hann före mig, madfox!


   
SvaraCitera

madfox:

Jag tror vi egentligen tycker ungefär samma sak. Men att jag hetsade upp mig lite över ditt inlägg pga att jag är trött alternativt röksugen. [ops][love]

Peace. [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

madfox:

Ensamvargen: Tatueringar ska ha meningSäger vem?Är det inte en mening i sig, att man vill ha en tatuering och därför skaffar den?

håller med..man vill kanske göra de för att de ska se fräckt ut..

stereo total:

Vänta tills du blir 18 iaf. Du verkar hur osäker som helst. Typiskt ovärt.

k

Tråden kan tas bort, eller låsas..


   
SvaraCitera

gansterara:

tribal tattuering

gansterara:

Har ni några nackdelar med de ?

F-U-L-T


   
SvaraCitera

Detta är min tatuering och det är de bästa jag någonsin gjort!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! >< fixa tatuering annars ångrar du dig!! finns inga nackdelar(om du inte gör de hos en amatör förståss [cute])

12956_169918973309_733888309_2902470_1599159_n.jpg


   
SvaraCitera

se till att du väljer en snygg tatuering bara! å gör ingen tribal dom är för jävligt fula.
kör lite old school sailor tattoos ist[y] typ Sailor Jerry stuket!
Image


   
SvaraCitera

gansterara:

tribal

gansterara:

tattuera in mitt namn

=

gansterara:

tänker

gansterara:

tänker

gansterara:

tä​​​nker

gansterara:

tänker

gansterara:

tänker

​in​te.


   
SvaraCitera