Aviseringar
Rensa alla

Tatuera Djur??


Ämnesstartare

Alltså... Seriellt eller? Hur kan man vara så satans taskig? Eller är det bara jag som tycker att det är görtaskigt att tatuera djuren? För det första så är det plågsamt för dom... Och jag kan knappast tänka mig att alla djuren är överens om att det är snyggt... Så det är "ägarna" över djuren som bara vill få något fräckt att visaarrow-10x10.png upp för andra.. Och just grisar.. De lever i smutsiga förhållanden och rullar sig i smuts. Tatueringar blir lätt infekterade hos människor, tänk då grisarna som aldrig blir tvättade. Och som fått tatueringar över hela kroppen..
2647c8d3.jpggrisar(1).jpgtattoo-pigs.jpg
Vad tycker ni? ...Ska detta få hända eller är det baraarrow-10x10.png jag som reagerar överdrivet?


   
Citera
Ämnesstartare

Sjukt elakt! 

Tänk om de ångrar sig när de blir äldre liksom!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sjukt, sjukt, sjukt. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ok, de där var bara sjukt fel. 

 


   
SvaraCitera

Tror inte djuren bryr sig. Så länge djuret är bedövat. Idiotiskt är det dock.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blaserad:
Sjukt elakt! 

Tänk om de ångrar sig när de blir äldre liksom!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

de får självklart giftig färg in i blodet och blir sjuka. uttöver alla andra anledningar de har att bli sjuka.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

presidente: Tror inte djuren bryr sig.

Hur är det relevant? Det är smärtsamt för djuret. Djuret blir stressat. Djuret far illa vid. = djurplågeri.


   
SvaraCitera

Inte snällt emot djuren, grisarna kan ju inte säga ifrån!


   
SvaraCitera

Fingerprints:

Hur är det relevant? Det är smärtsamt för djuret. Djuret blir stressat. Djuret far illa vid. = djurplågeri.

Då bryr ju sig djuret. Om man bedövar den så bryr den sig inte.


   
SvaraCitera
Kudhos

Onödigt. Djurplågeri.


   
SvaraCitera

Fingerprints: Det är smärtsamt för djuret. Djuret blir stressat. Djuret far illa vid. = djurplågeri.

Tumme upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

presidente:

Då bryr ju sig djuret.

Tolkade det som att du menade att djuret inte bryr sig om tatueringen - när den väl sitter där.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

väldigt sjukt och fel


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fyfan. Det gör ju svinont att tatuera sig, ingen ska behöva göra det mot sin vilja, oavsett om det handlar om en gris eller en människa


   
SvaraCitera