Aviseringar
Rensa alla

tatuera mig


Ämnesstartare

Budolicious:

"im still in the closet" eller hur den nu går, den borde gå så åtminstone

cleaning out my closet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

cleaning out my closet

jaaaaaaaaha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

jaaaaaaaaha

[mad]


   
SvaraCitera

my name is slim shady


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

and i want to fuck your baby


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skall det vara något som tilltalar "alla" så att säga eller något som är om honom, personligt för honom liksom?

Vad gillar du bäst, det gamla materialet eller det nyare? Typ The Marshall Mathers LP och framåt eller bakåt? [smile]

Gillar div. citat från typ, 25 to life, Stan, Sing for the moment och Crazy in love (kommer inte på några andra nu) men ja, de är fina! om du siktar på mer seriöst, dvs.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Annars är Same song & dance roli'


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

"In a land of killers, the sinners mind is a sanctum"

"Life is no nintendo game"

[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Seri? En tatuering som syboliserar en sådan dålig person -och en tatuering i huvudtaget.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker att i regel är alla tatueringar som bara är citat skitfula. Så banga det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

va folk är negativa, era tråkiga negativa människor. jag tycker det låter som en bra idé och bra tatuering!

ta något från den låt som berör dig mest?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

my name is slim shady

är ju inte mitt namn [confused]

genus:

Skall det vara något som tilltalar "alla" så att säga eller något som är om honom, personligt för honom liksom?

något som passar mig och säger något om mig hade jag tänkt

genus:

Vad gillar du bäst, det gamla materialet eller det nyare? Typ The Marshall Mathers LP och framåt eller bakåt?

haha det äldre såklart. klart han är bra nu med men efter The Eminem Show har han ju inte varit densamma. Slim Shady LP, Marshall Mathers LP och Eminem Show är det bästa som finns, enligt mig

genus:

Gillar div. citat från typ, 25 to life, Stan, Sing for the moment och Crazy in love (kommer inte på några andra nu) men ja, de är fina! om du siktar på mer seriöst, dvs.

haha jo de är bra. men finns så många från förr, svårt att välja. jag har vissa på min profil här på sidan som jag gillar

genus:

Annars är Same song & dance roli'

haha den är grym! jag gillar hela Relapse skivan, men vet inte om jag vill ha det på mig

Panda:

"In a land of killers, the sinners mind is a sanctum"

den är grym! har jag funderat på

teensoundman:

Seri? En tatuering som syboliserar en sådan dålig person -och en tatuering i huvudtaget.

haha dålig person? känner du honom? hur vet du om han är dålig som person? och jag vill ha hans musik på mig och om du säger att den är dålig så kan du inget om musik, du behöver inte gilla det men kom inte med dumma kommentarer

Semi:

Tycker att i regel är alla tatueringar som bara är citat skitfula. Så banga det.

wrong. hans musik betyder allt för mig och jag vill ha den på min hud


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Artie:

va folk är negativa, era tråkiga negativa människor. jag tycker det låter som en bra idé och bra tatuering!

håller med

Artie:

ta något från den låt som berör dig mest?

finns så många. svårt att välja


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

wrong. hans musik betyder allt för mig och jag vill ha den på min hud

Gör den på något sexigt sätt då, typ ett föremål som är relaterat till citatet + citatet istället för bara citatet, för sånt ser cepedumt ut.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

jag gillar hela Relapse skivan

Inte jag [chocked]

Gillar "Kim" men den är väl inte så tilltalande för andra, hahah... Såvida du inte är en väldans aggressiv person dvs!


   
SvaraCitera