Aviseringar
Rensa alla

Tatuera över


Ämnesstartare

Ehm jag undrar om det är någon som har bilder på taturingar som är över ärr ... Så man ser hur det ser ut innan och efter. Aa ni fattar nog!

xP


   
Citera
Ämnesetiketter

Det blir fult [no-no]


   
SvaraCitera

jag ska tatuera en dragkedja vid mitt ärr på magen[y]


   
SvaraCitera

En i min skola har tatuerat över sina cuttsår hon gjort på överarmen, det ser för jävligt ut [y]


   
SvaraCitera

Kanske bättre att sikta på scarification, eller göra något AV ärren så att säga?

Att bara dra på random tatuering över blir nog inte snyggt, men om du har ett stort enstaka kan du göra en gubbe som har ärret som näsa [party]


   
SvaraCitera

Tözen:

jag ska tatuera en dragkedja vid mitt ärr på magen

hahah XD


   
SvaraCitera

Som stringburka sa, du kan ju försöka forma ärret med hjälp av scarafication och göra det till något fint som senare kan tatueras, det skulle se mycket bättre ut än att bara lägga på en vanlig tatuering på den. Beror också på vad för slags ärr det är 😛 Finns ju sånna där som bara är röda och platta och sånna där vita som sticker ut 😛


   
SvaraCitera

lockbete:

hahah XD

jag ska göra d när jag har pengar,göra nåt komiskt av d istället[smile]eller pierca naveln och ha ett smycke som ser ut som en gylföppnare.[smile]

Kablash__:

du kan ju försöka forma ärret med hjälp av scarafication och göra det till något fint som senare kan tatueras

dom vill varken tatuera eller göra scarifaction på hyffsat färska ärr,tydligen va mitt för färskt efter ett år för ärren flyttar fortfarande på sig och ändrar sig lite,särskillt om man fortfarande växer.[zzz]och tatueringspigmenten ser inte så snygga ut på ärrbildningar.[rolleyes]


   
SvaraCitera

Tözen:

dom vill varken tatuera eller göra scarifaction på hyffsat färska ärr,tydligen va mitt för färskt efter ett år för ärren flyttar fortfarande på sig och ändrar sig lite,särskillt om man fortfarande växer.[zzz]och tatueringspigmenten ser inte så snygga ut på ärrbildningar.[rolleyes]

Ne, men ärret kanske inte är så nytt 😛

Plus att man inte ska göra detaljerade saker. Men att göra scarafication så att ärret får en form, och sen lägga på färg för att man lättare ska se vad det är och för att det ska bli finare. [wink]

Scarification Tattoos 17.jpg


   
SvaraCitera

Kablash__:

Ne, men ärret kanske inte är så nytt 😛

hon lät som nutidens emofjortisar=nya skärsår[sad]

Kablash__:

Plus att man inte ska göra detaljerade saker. Men att göra scarafication så att ärret får en form, och sen lägga på färg för att man lättare ska se vad det är och för att det ska bli finare.

men vad har jag sagt om domdär besserwisserfasonerna?[cry][mad][no-no]jag är äldre än dig och har mer livserfarenhet![sad]


   
SvaraCitera

Tözen:

hon lät som nutidens emofjortisar=nya skärsår[sad]

Tycker jag inte! [smile]

Tözen:

men vad har jag sagt om domdär besserwisserfasonerna?[cry][mad][no-no]jag är äldre än dig och har mer livserfarenhet![sad]

Jag säger bara som jag tycker! [cool]


   
SvaraCitera

Kablash__:

Jag säger bara som jag tycker![cool]

Nej,jag har haft för slapp kontroll över dig och dina åsikter,d ska bli ändrig på dehär med yttrandefrihet.[no-no]kvinnan ska lyda,på med burka annars får du smisk och blir inlåst i källaren.[mad]


   
SvaraCitera

Tözen:

jag ska göra d när jag har pengar,göra nåt komiskt av d iställeteller pierca naveln och ha ett smycke som ser ut som en gylföppnare.

okej XD asse e de ett ärr rakt över hela magen? hur har du fått det?
XD coolt de kommer bli 😛


   
SvaraCitera

lockbete:

okej XD asse e de ett ärr rakt över hela magen? hur har du fått det?
XD coolt de kommer bli 😛

från naveln och neråt[sad](dock inte cuttad fitta)[no-no]
lite komiskt med en dragkedja eller piercing[zzz]


   
SvaraCitera

Tözen:

från naveln och neråt

hur fick du det? opererad?
blev de nån septum piercing?


   
SvaraCitera