Aviseringar
Rensa alla

Tatuera sig


Ämnesstartare

Tja när jag fyller 18 tänkte jag kanske tatuera mig kanske en feet sleve vad tycker ni?   Om man vill gå till en säker tatuerare hur mycket kan det kosta då? jag vill att  de ska vara säkert!  Om man är svag i armen kommer nålen typ skada armen. Eller är huden så tjock på alla människor så det spelar ingen roll?  Hur ont gör det ni som har tatuerat armen? Är det snyggt med en halv sleve asså bara över armen eller  under armen eller hela vilket är snyggast o går mest fortast?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Samir har ju en hel sleeve och en utan. tkr du ska göra så, som samir


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det gör väldigt ont. Det kostar ca 5000 kronor. 


   
SvaraCitera

De gör inte ont alls , betalade 7k för min gaddning på armen , då jag hellre betalar mer och får de bra får de kommer sitta där resten av livet .


   
SvaraCitera
tkllkl

5-15k beroende på.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Diagram-of.png


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad är en feet sleve? Sökte och kom fram till jävla porrsidorTrött


   
SvaraCitera
mens
 mens

De flesta tar minst tusen spänn i timmen och smärtan är individuell men när man suttit i flera timmar, oavsett ställe, så känns det ju.


   
SvaraCitera
Notice

H.ODST:
Vad är en feet sleve? Sökte och kom fram till jävla porrsidorTrött

Hahahah, jaa, hände samma sak


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Notice:

Hahahah, jaa, hände samma sak

Jag ba what the fuqq lol


   
SvaraCitera
alien

Jag tycker att tatueringar ser för jävliga ut även om jag i sig kan uppskatta konstverket som sådant. Men på kroppen som dessutom inte bara går att tvätta bort när man har tröttnat på den? NEJ! 

tatuering.jpg

OBS! se ingen likhet mellan tatueringen på mannens huvud/nacke och min avatar. Cool


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tatueringar kostar en bra slant eftersom tatuerarna i princip är konstnärer som har vett att ta betalt. Har själv ingen tatuering men hade planer för något år sedan att tatuera en vacker blomma - ros av något slag på något diskret ställe men lade det på is tills vidare. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

alien:
OBS! se ingen likhet mellan tatueringen och min avatar. Cool

LoolRullar ögonen


   
SvaraCitera
mens
 mens

viktigt också att inte ta första bästa studio utan att först kolla upp både den och tatuerarna

https://instagram.com/krimtattoo/
han ska få inka mig ngn dag mvh ba meddelar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men de är väl snyggt med tatueringar?


   
SvaraCitera