Aviseringar
Rensa alla

tatuerare som tatuerar på en under 18 ?


Yokisuu:

Men fan vad jobbig du blev då xD Du vill väl bara vara jobbig?? Du vet ju själv att det finns folk som är smarta & kunniga i något ämne som är under arton, tänk efter lite nu

Vadå "tänk efter"..? Du kan ju inte ens bevisa att det är så, uppenbarligen är det väl du som ska tänka efter?


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

Du kan ju inte ens bevisa att det är så

Men, hur ska man kunna bevisa något sånt?? Man baa vet det. Så du tror helt seriöst att alla under arton år är dumma i huvudet??


   
SvaraCitera

Ja, det känns ju inte så jävla smart att använda "baa" i en seriös diskussion. [wink]


   
SvaraCitera

Yokisuu:

Men, hur ska man kunna bevisa något sånt?? Man baa vet det. Så du tror helt seriöst att alla under arton år är dumma i huvudet??

"baa vet det"..? Det finns inget man "baa vet" och förövrigt:

Nintendo:

det känns ju inte så jävla smart att använda "baa" i en seriös diskussion.


   
SvaraCitera

Yokisuu:

?

Sättet du skriver på är inte direkt positiv för budskapet du vill föra fram...


   
SvaraCitera

Känns som att dom som tatuerar minderåriga kanske inte är eliten inom tatueringsvärlden. [cute]


   
SvaraCitera

Men förlåt mig, då. Men ifall om ni skulle kunna förstå att det skulle vara ett R där mellan A:en, jag skriver aldrig ''baa'', förutom nu då, men, det var ju ett misstag.


   
SvaraCitera

Yokisuu:

Men ifall om ni skulle kunna förstå att det skulle vara ett R där mellan A:en, jag skriver aldrig ''baa'', förutom nu då, men, det var ju ett misstag.

Mm, för det var det ända man reagerade på...


   
SvaraCitera

Luna Lovegood:

Mm, för det var det ända man reagerade på...

Vad var det mer man reagerade på då??


   
SvaraCitera

Luna Lovegood:

Mm, för det var det ända man reagerade på...

Luna Lovegood:

det var det ända man reagerade på...

Luna Lovegood:

ända man reagerade på...

Luna Lovegood:

ända

VARFÖR LÄR SIG ALDRIG FOLK ATT SKILJA PÅ "ÄNDA" OCH "ENDA"
[mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad]


   
SvaraCitera

Nehas:

VARFÖR LÄR SIG ALDRIG FOLK ATT SKILJA PÅ "ÄNDA" OCH "ENDA"
[mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad]

Jag skrev fel, världen gick under. Jag vet hur det stavas, men jag skrev fel. Andas två gånger och sluta bete dig som ett puckat arsle, Dold text: dig själv alltså.

Yokisuu:

Vad var det mer man reagerade på då??

Hur du skriver, vad du skriver och så vidare. Juvenilt.


   
SvaraCitera

GreenAnonymousMan:

Det är, som blattesvin sa, inte olagligt eller så att tatuera sig i Sverige om man är under arton år.

Ingen seriös studio skulle tatuera ett barn, dels för att en såpass ung människa antagligen inte tänkt på att I LÖÖÖÖV JIMMY JANSSON OCH TESSSAN inte kommer att vara lika kul att gå runt med om några år och dels för att de inte vill bli polisanmälda av barnets föräldrar. [crazy]


   
SvaraCitera

isola:

dels för att de inte vill bli polisanmälda av barnets föräldrar. [crazy]

Polisanmälda för vad?


   
SvaraCitera

Yokisuu:

ag har alltid undrat över alla dessa grejer som man måste vara arton år gammal för att få göra, blir man automatiskt mogen & förstår innebörden i allting när man blir arton år gammal eller ?


   
SvaraCitera

Luna Lovegood:

Polisanmälda för vad?

För att de tatuerade dess mindreåriga barn, det går att göra då du som under 18 inte kan bestämma sådana saker själv.


   
SvaraCitera