Aviseringar
Rensa alla

tatuering..


Ämnesstartare

Jag ska få min första tatuering av mamma när jag fyller 18.
Men är redan sjukt nervös.. Är dels livrädd för nålar och dels vet jag inte VAR jag ska ha min tatuering..

Vet att det är olika från person till person men någon som har x antal tatueringar som kan berätta vilket ställe som gjorde minst ont?


   
Citera

Men vafan du måste väl inte skaffa någon. Eller tvingar morsan dig? Ska jag ringa BRIS eller?


   
SvaraCitera

sucksucksucksucksucksucksucksucksucksucksucksucksucksucksucksucksucksucksucksucksucks​ucksucksucksucksucksucksucksucksucksucksucksucksucksucksucksucksucksucksucksucksucksu​cksucksucksucksucksucksucksucksucksucksucksucksucksucksucksucksucksucksucksucksuck


   
SvaraCitera

Skum morsa


   
SvaraCitera

Gör väl inte så jävla ont men att körs över hela armbågen är inte direkt skönt.


   
SvaraCitera

Tror typ armen är bäst, är ju det vanligaste så borde ju typ vara där det gör minst ont


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Men vafan du måste väl inte skaffa någon. Eller tvingar morsan dig? Ska jag ringa BRIS eller?

Nope, jag vill ha en tatuering, men nu var inte frågan om jag ville ha den eller inte, hade jag inte velat hade jag väl inte gjort en forumtråd om det heller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Skum morsa

vrf? för att jag tjatat om en tatuering sen jag var 15 o ska få en av henne när jag blir 18?

skitsystem:

Gör väl inte så jävla ont men att körs över hela armbågen är inte direkt skönt.

Kan tänka mig det.. men vill kunna dölja den på ett bra sätt också.

YaBasta:

Tror typ armen är bäst, är ju det vanligaste så borde ju typ vara där det gör minst ont

aah men vill kunna dölja den också.. vet inte om de går bra när de e på armen


   
SvaraCitera

lovestoned:

vrf? för att jag tjatat om en tatuering sen jag var 15 o ska få en av henne när jag blir 18?

Rätt oansvarigt av henne, då du inte ens bestämt plats och tänker tatuera dig "bara för att".


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Rätt oansvarigt av henne, då du inte ens bestämt plats och tänker tatuera dig "bara för att".

jag vet vad jag ska ha för motiv, jag har bara inte bestämt var jag vill sätta den än. och de e 9 månader till jag blir 18. jag lär väl komma på de innan dess. ville bara ha tips på ställe som kanske inte gjorde så värst ont i med jag inte tål smärta så värst mkt.


   
SvaraCitera

lovestoned:

aah men vill kunna dölja den också

varför ska alla tatuera sej å sen dölja den heltiden? va är då vitsen med att tatuera sej ifall den inte ska synas[confused]


   
SvaraCitera

lovestoned:

jag vet vad jag ska ha för motiv, jag har bara inte bestämt var jag vill sätta den än. och de e 9 månader till jag blir 18. jag lär väl komma på de innan dess. ville bara ha tips på ställe som kanske inte gjorde så värst ont i med jag inte tål smärta så värst mkt.

Det är ju ändå en nål som ska in i huden, så känns gör det ju oavsett var du sätter tatueringen. Men det går säkert bra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

YaBasta:

varför ska alla tatuera sej å sen dölja den heltiden? va är då vitsen med att tatuera sej ifall den inte ska synas

Den ska ju synas, men inte hela tiden. Börjar jag jobba e de ingen vidare hit om jag har en stor tatuering på halsen eller handleden, måste kunna dölja den beroende på vilket jobb jag ska ha.. [shake]

isola:

Det är ju ändå en nål som ska in i huden, så känns gör det ju oavsett var du sätter tatueringen. Men det går säkert bra.

mjo, jag e fullt medveten om det. men har piercat mig ett par ggr så kan väl nt vara värre än de.


   
SvaraCitera

lovestoned:

mjo, jag e fullt medveten om det. men har piercat mig ett par ggr så kan väl nt vara värre än de.

Då känner man ju smärtan endast en gång, när man tatuerar så karvar man ju runt i huden.


   
SvaraCitera

men fan vet du inte ens vart du vill ha den så ska du inte ha någon


   
SvaraCitera