Aviseringar
Rensa alla

Tatuering


Ämnesstartare

JO nu är det såhär att jag ska gadda mig imån och kan inte bestämma vilken jag ska göra.

ska dit å fylla i den jag redan har å kan la lika gärna göra en ny då, har funderat på dessa ett tag men kan inte bestämma mig för vilken så hjälp mig

den fast med texten life is not about waiting for the storm to pass it's about learning how to dance in the rain

över revbenen, alt 1

eller alt 2, forever young & lite stjärnor bakom örat

Alt tre, textstjärnor på benen

HJÄLP MIG NU HEJDÅ

Tattoo Quotes Ideas_2.jpg


   
Citera
Ämnesetiketter

hatar lite folk som tar hjälp av folk på forum för att bestämma vilken tatuering de ska ha.

jag tar alternativ 2
det låter mest fult


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

jag tar alternativ 2
det låter mest fult

[party][party][party][party][party][party][party][party][party][party][party][party][party][party][party][cheers][cheers][cheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hejsajag:

lite stjärnor bakom örat

hejsajag:

med texten life is not about waiting for the storm to pass it's about learning how to dance in the rain

Vad sägs om alt 4, något originellt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blitzen:

Vad sägs om alt 4, något originellt?

okej stjärnorna bakom örat kanske inte e så speciellt men ändå fint

den texten har jag faktiskt aldrig sett någon som haft innan


   
SvaraCitera
blum
 blum

Blitzen:

Vad sägs om alt 4, något originellt?

som vadå, ett kylskåp med höghatt?
ALLT är ju typ uttjatat vad gäller tatueringar[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blum:

som vadå, ett kylskåp med höghatt?
ALLT är ju typ uttjatat vad gäller tatueringar

HAHAHAHHA.

ne men håller med faktiskt, svårt att hitta något som är helt unikt dessa dagar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blum:

som vadå, ett kylskåp med höghatt?
ALLT är ju typ uttjatat vad gäller tatueringar

Tribals, Skulls, stjärnor och diverse texter som är sjukt klichiga såsom "carpe diem". Bara skit som verkar vara inne för tillfället.

Det finns mycket mer utöver det, det lovar jag dig.


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

hejsajag:

den fast med texten life is not about waiting for the storm to pass it's about learning how to dance in the rain

känneru att du dansar i regnet så varför inte


   
SvaraCitera
blum
 blum

Blitzen:

Tribals, Skulls, stjärnor och diverse texter som är sjukt klichiga såsom "carpe diem". Bara skit som verkar vara inne för tillfället.

Det finns mycket mer utöver det, det lovar jag dig.

vadå? drakar, kinatecken, fjärilar, tecknade figurer, pinupptjejer, blommor, fåglar, namn på familjemedlem/käraste, svärd, datorspelsnörderi......

missförstå mig inte, hennes förslag är riktigt bögiga, men att skaffa en helt orginell och samtidigt snygg tatuering är fan svårt. finns dock en snubbe jag gillar som gör mer abstrakta grejer, om jag bodde i frankrike skulle jag lätt tautera mig hos honom. varning för svinjobbig musik: http://el.fahy.free.fr/index2.html


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blum:

missförstå mig inte, hennes förslag är riktigt bögiga, men att skaffa en helt orginell och samtidigt snygg tatuering är fan svårt.

Jo jag håller med, men samtidigt kvittar det bara man själv är nöjd med den så, det är upp till var och en. Det är deras kroppar.
Men det hade varit kul och se fler göra lite andra grejor som typ det du länkade. Saker man helt enkelt tycker är snyggt och inte försöker vara som någon annan.
Jag personligen tycker det är löjligt om du skaffar en tatuering just för att den betyder något. "Jag gjorde den för min mamma eller min flickvän" ish grejor. Ofta bara självgoda personer som skaffar sånt dock.


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

hatar lite folk som tar hjälp av folk på forum för att bestämma vilken tatuering de ska ha.

+1

Blitzen:

Vad sägs om alt 4, något originellt?

hatar även folk som tycker att alla tatueringar ska vara orginella.

blum:

som vadå, ett kylskåp med höghatt?

Finns säkert redan så det är inte orginellt tyvärr! [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kablash__:

tycker att alla tatueringar ska vara orginella.

Kablash__:

tycker att alla

Kablash__:

alla

Älskar folk som kan läsa


   
SvaraCitera

Blitzen:

Älskar folk som kan läsa

okej kanske överdrev med alla, men du förstår helheten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kablash__:

okej kanske överdrev med alla, men du förstår helheten.

Blitzen:

men samtidigt kvittar det bara man själv är nöjd med den så, det är upp till var och en. Det är deras kroppar.

[cute]


   
SvaraCitera