Aviseringar
Rensa alla

Tatuering


Ämnesstartare

Hej! För två år sen var jag tvungen att operaras och fick ett fult ärr på magen som såg överspänt ut.. gjorde laserbehandlingar för flera tusen och visst hjälpte det lite, men det syntes alltid ändå. Så jag tatuerade mig rätt så spontant i maj, först bara den övre blomgrejen o sen la jag till mer åt sidan för att tatueringen skulle "börja" nånstans. Visste inte egentligen vad jag ville, nån blomma som man kan ha mitt på magen o som täcker ärret, så tatueraren fick rita den på mig..för det mesta gillar jag den men jag blir typ osäker just för att den är ovanlig, stor o mitt på magen.., skulle va kul att höra vad folk tycker? särskilt killar!

DSC00260.jpg


   
Citera
Ämnesetiketter

Tatueringen i sig är fett najs.

Finns ju däremot praktiska problem med att tatuera magen. Men har du inte planerat att växa på den ledden eller få barn så kan man ju bortse från de.


   
SvaraCitera

Aldrig varit ett fan av blommor- och stjärntatueringar, om du förstår vad ajg menar, men att välja mellan det och ett ärr känns kanske lätt ändå.


   
SvaraCitera

Ser bra ut


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tack så mkt 🙂 jo det har jag tänkt på mkt nu.. efteråt.. 😛 funderar på att antingen ta bort den med laser om ca 6 år, eller se hur fucked up den blir efter jag fått barn o antingen ha kvar eller ta bort den då.. 😛


   
SvaraCitera

Det ser nice ut men.. hoppas du inte planerat att skaffa barn i framtiden, eller ja.. bli gravid. Då kommer den inte vara nice längre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jo jag hade faktiskt tänkt att skaffa barn :/ får se hur jag gör men den om några år..


   
SvaraCitera

Behåll. [y]


   
SvaraCitera

Det ser helt okej ut, något mer behövs nog inte säga. [smile]


   
SvaraCitera

Tycker den var snygg just för att den hade en lite annorlunda placering [smile] Ser inte lika random ut..
Ska förövrigt själv tatuera över ett par ärr, hur väl skymtar man ditt irl numera?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Okej va najs! man lägger inte märke alls till ärret numera, visst ser man stygnen bredvid om man tittar noga, men annars ser man det knappt alls 🙂


   
SvaraCitera

ja tycker de var fint! lite annorlunda placering men jag tyckte ändå det såg bra ut![smile]


   
SvaraCitera

Snyggare med färg men det blev ju schysst ändå.


   
SvaraCitera

Löv it.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

åh tack 🙂 glad jag blir!


   
SvaraCitera