Aviseringar
Rensa alla

Tatuering


Ämnesstartare

Jag vill tatuera mig och jag har fått typ hjärnstillestånd men jag till ha en text, ur ngn låt eller ngt ordspråk på revbenet ev någon liten sak som hör till. Nu orkar inte jag att ni ska sitta här och säga att "en tatuering är något som du skall bestämma själv för det är något du kommer att ha hela livet" för det vet jag redan , vill bara ha lite andra synvinklar och utveckla idéer själv jag ska inte ta era saker bara rätt uppochner och tatuera in det. Jag vill lixom ha hjälp att få igång min hjärna igen.

Sen om någon vet någon symbol som står för att det blir bättre, när man har haft det tufft, för det känns som det finns en sån men jag kommer inte på den.
Tack på förhand.


   
Citera

Lindroth:

Jag vill lixom ha hjälp att få igång min hjärna igen.

Tips är att tänka igenom lite vad du vill att den ska reflektera
Hur är du som person, vad vill du i livet, hur ser du på saker och ting
Eftersom du vill ha en text är detta lättare för då kan du inte ta något bara för det är snyggt
Träffade en kille när jag tränade idag som hade "You´ll never be alone" tatuerat på armen och han hade en historia över det för han förlorade sin flickvän i en bilolycka och de hade en dotter ihop, så han tatuerade in det för dotterns skull men även för sin egen för att hålla minnet vid liv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fan va hemskt. R.I.P [sad]

Jag har tänkt på det också men jag har lixom inte hittat något [sad]


   
SvaraCitera

Lindroth:

Jag har tänkt på det också men jag har lixom inte hittat något [sad]

vad är viktigt för dig i ditt liv då?


   
SvaraCitera

det ger sig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vet inte typ mamma, men man kan ju lixom inte tatuera de tycker jag inte [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lindroth:

Sen om någon vet någon symbol som står för att det blir bättre, när man har haft det tufft, för det känns som det finns en sån men jag kommer inte på den.

Ta Per aspera ad astra! "Genom svårigheter till stjärnorna" på latin. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

den sista va bra, ska tänka på de , tackar så mycke [smile]


   
SvaraCitera

"Jag är okreativ" på pannan?


   
SvaraCitera

Var hittar man seriösa tatuerare? undrar jag.


   
SvaraCitera

Ta lite olika texter som du funderar på, sen skriver du ut dom på overhead-papper (genomskinligt)
Sen håller du bara pappret på kroppen så ser du hur det skulle se ut (:

Bild på en av mina gadds, lite text iaf!
Och Mjes, vet att 90% av alla som skriver kommer lacka på tribals, men jag älskar dom that's it (:

Ang seriösa tatuerare, Eskilstuna och Strängnäs är två förslag!

Gadd liten.JPG


   
SvaraCitera

Póg Mo Thóin = kyss mitt arsle!


   
SvaraCitera
Ofixad

Vad är det med folk o tatueringar som betyder nåt? Vad hände med att bara har en tatuering som är ascool?


   
SvaraCitera