Aviseringar
Rensa alla

Tatueringar ni ångrar


Ämnesstartare

Fick nyss ett sms av en person som jag vet ångrar delar av sin halstatuering och kom då på denna trådidé.
(mm här fick ni en inblick in the cluttered mind of Isola)
Jag gjorde ju för ett tag sedan en tråd för att lägga upp bilder på tatueringar man vill ha men en sådan här tråd behövs också. Än har jag endast en tatuering, mycket kanske för att jag är lite rädd att kanske ångra dem senare, men det kommer nog att förändras snart.
Fram med era storys (och kanske bilder) på tatueringar ni ångrar att ni har på er kropp!


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

*kväver impulsen att posta mr. cool ice*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ångrar kanske lite att jag gjorde en kass fylletatuering med cancerogent bläck för massa år sen
som tur är var den så dålig att den försvann inom ett år


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schism:
*kväver impulsen att posta mr. cool ice*

en sån ångrar man inte


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

*följer tråden för att skratta åt alla som ångrar sina tramstribaler*Oskyldig

Btw detta var ämnet i komersiell radio för ett (bra) tag sedan (nåt år? kanske mer) där folk kunde ringa in o berätta om exakt samma sak. Dom flesta ångrade tribaler, vissa fylletatueringarMycket glad

Känns iofs lite hemskt å skratta åt sådant med tanke på det kostsamma helvetet att bli av med dom, fast nä - dom som tatuerat sig i nyktert tillstånd får fan skylla sig själv.

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ångr mest att jag valt fel tatuerare. tatueringen på min mage ä fett kass men kommer att fixa till den i framtiden. Men är besviken på att tatueraren inte själv fattade att han inte behärskar min stil. Samt att jag valde tatueraren till överarmen, men kunde ju inte veta att han skulle gå upp i rök innan min tatuering var klar. Men ska täcka över den i försommar om jag får nice skatteåterbäring 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ångrar inte att jag inte har gjort någon. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:
*följer tråden för att skratta åt alla som ångrar sina tramstribaler*Oskyldig

Btw detta var ämnet i komersiell radio för ett (bra) tag sedan (nåt år? kanske mer) där folk kunde ringa in o berätta om exakt samma sak. Dom flesta ångrade tribaler, vissa fylletatueringarMycket glad

Känns iofs lite hemskt å skratta åt sådant med tanke på det kostsamma helvetet att bli av med dom, fast nä - dom som tatuerat sig i nyktert tillstånd får fan skylla sig själv.

Hjärta

Än mer de som gjort på fyllan haha


   
SvaraCitera