Aviseringar
Rensa alla

Tatueringar på armen


Ämnesstartare

Jag vill ha tatuering på armen om några år asså är de snyggt o ha tatuering på armen? Är tatuering skadlig för hälsan? Går utseende o tatuering ihop asså om man är snygg passar man i tatuering då? Vilken tatuering är snygg på överarmen?  Vad tycker ni? Ge mig tips!


   
Citera
Ämnesstartare

Tycker du ska tatuera in en dick butt Tumme upp
yoJAbcu.jpg?1


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

adaq:
Tycker du ska tatuera in en dick butt Tumme upp
yoJAbcu.jpg?1

Nej något coolare typ motiv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

VAD TYCKER DUSJ


   
SvaraCitera
sluk
 sluk

Gör det du tycker är snyggt, andras åsikter ska inte behöva avgöra om du ska skaffa eller inte 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Danne_cars: Är tatuering skadlig för hälsan?

Det påstås att tatueringar inte är så lyckat om man någon gång i framtiden ska röntgas vilket de allra flesta måste gå igenom någon gång i livet.

Läs mer på TATUERING OCH RÖNTGEN.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tänkte göra en sleev kanske  asså de är ju 2016 nu o tekniken går ju positivt framåt blir tatueringarna bättre,säkrare för varje år? Vad är hälsorisken om man gör en sleev? De är väl sällan man får infektioner om man tar han om tatueringen bra? Också så är ju tatueringar ett sår kommer de såret o tatueringen bli hel igen o ha läkt ihop? Hur många gånger får man sitta  på en studio om man ska göra en sleev? Vad kostar en sleev idag? Hur känns det  att ha de på armen? Blir de snyggt sem efteråt ? Hur ska man göra för att  ta han om tatueringen på bästa möjliga sätt? Hur mycket skadas kroppen av tatueringar?? Snälla svar på dessa frågor behöver fakta o råd! Jag kanske ska göra en sleev i framtiden


   
SvaraCitera