Aviseringar
Rensa alla

Tatueringar


Ämnesstartare

Är det snyggt  killar som har många tatueringar?  Är det många som tatuerar sig idag? Är tatueringar skadligt för kroppen?   Måste man vara väl tränad för att ha  en tatuering?  Om man. Har en tatuering är de så att man vill ha en till sen är de som ett gift? Ni som har många tatueringar kan väl berätta lite:)?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Tycker inte tatueringar är speciellt snyggt nej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

en full sleeve med jesus går alltid hem


   
SvaraCitera

Beror på hur de ser ut. Går man till en bra tatuerare som kan skugga och jobba bra med vinklar osv så tycker jag att det kan räknas som konst. Vill låta Pavel Krim tatuera mig ngn dag. 


   
SvaraCitera
Roloch

Hej!
Jag är 19 år och tatuerade mig för ca 2,5 månad sedan, det blev en varg på bröstet! riktigt nöjd och så men ett tips ifrån mig, tänk dig för. Om du planerar en tatuering och tänker sen göra många fler i framtiden i form av t.ex en sleeve så anpassa den första tatuering. Med andra ord, vill du bygga på din tatuering så gör inget litet och mesigt som inte går att binda i hopa med större tatueringar.  
      Jag skaffade en och det och det skapade ett litet beroende, ja. Men planera varje tatuering noga, jag planterade min i ca 3 år...
     Jag har väll en normal kropp, inte superbiffig och är inget benrangel, normal kropp och tatueringen passar bra iallafall så biffig behöver du inte vara. 
       


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Roloch:
Hej!
Jag är 19 år och tatuerade mig för ca 2,5 månad sedan, det blev en varg på bröstet! riktigt nöjd och så men ett tips ifrån mig, tänk dig för. Om du planerar en tatuering och tänker sen göra många fler i framtiden i form av t.ex en sleeve så anpassa den första tatuering. Med andra ord, vill du bygga på din tatuering så gör inget litet och mesigt som inte går att binda i hopa med större tatueringar.  
      Jag skaffade en och det och det skapade ett litet beroende, ja. Men planera varje tatuering noga, jag planterade min i ca 3 år...
     Jag har väll en normal kropp, inte superbiffig och är inget benrangel, normal kropp och tatueringen passar bra iallafall så biffig behöver du inte vara. 
       

Sjukt spännande läst!:)   Måste en tatuering betyda något värdefullt eller kan ba föra coola fräcka tatueringar?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Danne_cars:

Sjukt spännande läst!:)   Måste en tatuering betyda något värdefullt eller kan ba föra coola fräcka tatueringar?

Det är lika bra med coola fräcka tatueringar för de saker man tycker e fräcka å coola när man e 18 e oftast samma saker man gillar tio år senare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Danne_cars: Sjukt spännande läst!:)   Måste en tatuering betyda något värdefullt eller kan ba föra coola fräcka tatueringar?

Det måste betyda något värdefullt. Tatueringslagen duvet Rullar ögonen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tänkte göra ett motiv på hela bröstet o sen en sleeve


   
SvaraCitera
Roloch

Danne_cars:

Sjukt spännande läst!:)   Måste en tatuering betyda något värdefullt eller kan ba föra coola fräcka tatueringar?

Tatueringarna behöver inte fylla någon mening eller ha ett djup budskap, gillar du ett motiv så är det en precis lika bra anledning att få tatuera sig som att tatueringen har ett budskap.


   
SvaraCitera

så jävla dyrt, o inte så kul om man ångrar sig. tatuering är nåt som aka tänkas över


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

handendärnissen:
så jävla dyrt, o inte så kul om man ångrar sig. tatuering är nåt som aka tänkas över

Men grymt snyggt och ha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Roloch:

Tatueringarna behöver inte fylla någon mening eller ha ett djup budskap, gillar du ett motiv så är det en precis lika bra anledning att få tatuera sig som att tatueringen har ett budskap.

Jag gillar ju sprider-man har alltid gillat han tycker han är cool ska nog göra en sleev på han


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Roloch:
Hej!
Jag är 19 år och tatuerade mig för ca 2,5 månad sedan, det blev en varg på bröstet! riktigt nöjd och så men ett tips ifrån mig, tänk dig för. Om du planerar en tatuering och tänker sen göra många fler i framtiden i form av t.ex en sleeve så anpassa den första tatuering. Med andra ord, vill du bygga på din tatuering så gör inget litet och mesigt som inte går att binda i hopa med större tatueringar.  
      Jag skaffade en och det och det skapade ett litet beroende, ja. Men planera varje tatuering noga, jag planterade min i ca 3 år...
     Jag har väll en normal kropp, inte superbiffig och är inget benrangel, normal kropp och tatueringen passar bra iallafall så biffig behöver du inte vara. 
       

men kan jag typ göra entaruering som jag tycker är fin men inte betyder något?


   
SvaraCitera
Berit

Danne_cars:

men kan jag typ göra entaruering som jag tycker är fin men inte betyder något?

Det finns ingen lag om det


   
SvaraCitera