Aviseringar
Rensa alla

Tatueringar


Ämnesstartare

arpateko: Fast det syns väl inte lika tydligt? Jag har ingen aning, tycker att tatueringar är skitsnyggt men har inte haft en och samma idé tillräckligt länge för att våga tatuera det c:

Små fjuttiga tatueringar liknande de du la upp bleknar kanske inte på samma sätt som ett stort motiv i black n gray. (sen får man ju räkna med att huden förändras, man blir rynkig och sånt) Men samtidigt, när våran generation blir gammal kommer de flesta att bära gamla tatueringar på huden. och sen, vem fan är sexig när man är 60, vare sig man har tatueringar eller ej 

PEOPLE.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

arpateko: Seglar du också? Eller gillar du det bara allmänt? c:

nä seglar inte är en riktig landkrabba, men en dag ska jag tämja vågorna..  :$

arpateko: Vad har du gjort?

en text på underarmen.... :p men är mer ett motiv än en text typ, gjorde den som minnestatuering
tumblr_m74ficCzOl1qerbdoo1_500.jpg

typ den vill jag göra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten: ch sen, vem fan är sexig när man är 60, vare sig man har tatueringar eller ej

aa med tattooooos e man iaf tung


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mjo jag har tre idéer, varav två är jag rätt säker på att jag vill ha. Den ena är en haj med sånt där tribal-mönster inuti som ska bilda siffrorna 54, 58, 90 och 91 pga de åren föddes mina familjemedlemmar hehehe, vill nog ha den på strax under mitt vänstra bröst eller på ryggen. 

Sedan vill jag ha en litenliten, mycket enkel Jeep och små avgasmoln efter den antingen på axeln eller ena ankeln. 

Har varit sugen på att göra en pinuppa någonstans också sedan jag var typ tolv, bara pga coolt, men jag vet inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nöbby: tribal-mönster

Gråter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten:

Små fjuttiga tatueringar liknande de du la upp bleknar kanske inte på samma sätt som ett stort motiv i black n gray. (sen får man ju räkna med att huden förändras, man blir rynkig och sånt) Men samtidigt, när våran generation blir gammal kommer de flesta att bära gamla tatueringar på huden. och sen, vem fan är sexig när man är 60, vare sig man har tatueringar eller ej 
PEOPLE.jpg

Det är ju fett badass att vara typ 60 och täckt av tatueringar :3  Bara man kan stå för det!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

arpateko: Bara man kan stå för det!

Vad menar du?


   
SvaraCitera

Jag ska tatuera mig! Längt ner på benet lite över den där knölen vid sidan av foten så ska jag tatuera ett ganska clean kors. Sen ska jag tatuera in 2Pacs quote "For every dark night there is a brighter day" på insidan av armen...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

en gång var jag nära att göra en piraya med ett lasersvärd på fyllan.. men tattueraren var uppbokad "tyvärr" ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

heart_tattoo.png

Den här hade jag sjukt gärna haft på underarmen också, så himla fin


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten:

Vad menar du?

Typ att man har någon anledning till varför man tatuerade det, och man kan stå för den. Anledningen behöver visserligen inte vara mer komplicerad än att man tycker att motivet är fint, men du förstår vad jag menar?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ska göra ett porträtt av min katt i new old school stil på undersidan av min högerarm förresten. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten:

Gråter

Mm det låter jättehemskt när man säger det så men jag kom inte på någon bättre beskrivning :$ det ska vara liksom streck och coola prickar och vågigt och kantigt. Har en asgrym bild i huvudet, önskar att jag kunde rita. 


   
SvaraCitera

När min mamma dör så ska jag göra ungefär en sån här tatuering fast på typ vaden eller handleden Hjärta

mamma.jpg

 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jahadu!: När min mamma dör så ska jag göra ungefär en sån här tatuering fast på typ vaden eller handleden

känns nästan sorgligt att planera en sådan sak


   
SvaraCitera