Aviseringar
Rensa alla

Tatueringar Tungt


Ämnesstartare

De börjar dra sig mot en tatuering för mig och jag har redan planerat den, old english stil mediumstora bokstäver eller siffror. Mitt efternamn eller mitt födelsedatum.
Mellan armbåden och knogarna där imitten på baksidan av armen .. sidhåll, skulle va as snyggt - en polare till mig tatuerade sig igår faktist Nästan som jag vill ha de och de blev as snyggt, jag är doc 15 år men jag känner några tatuerare som kan fixa de 😉
Mina päron bryr sig inte det är bara mina lärare och en tjej jag e på G med och sådär som tror att man behöver vara kriminell eller galen för att ha tatueringar speciellt som 16 (eftersom jag blir 16 imorn typ)

vad anser ni om tatueringar? har ni nångång funderat på att skaffa en/flera själv eller har ni tatuering/tatueringar?[cheers]


   
Citera
Ämnesstartare

I just löööövvee tattoooss.


   
SvaraCitera

propagandahatarn:

Mitt efternamn eller mitt födelsedatum

Fy fan


   
SvaraCitera

assow abooo!!! tatuering e fett heftiiT!!! du kommer bli coolaste katten o alla guzzar vill ha dig gangstahh brohh!!!!
love 2 yahh!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ey alla komme tro du e fet gangsta
Image
peac bre


   
SvaraCitera

Tatueringar är jättefint, men tänk på att du ska ha dem hela livet. Underarmen är kanske inte heller det bästa stället att börja med, eftersom det är svårt att dölja. Å andra sidan kanske du aldrig kommer behöva göra det.

Det bästa är att vänta ett par år och göra det hos någon som är duktig och inte tatuerar folk under 18.


   
SvaraCitera

propagandahatarn:

efternamn eller mitt födelsedatum.

Vad är grejen med det? Menar inte bara dig nu. Alltså, det är väl inte så att du glömmer vad du heter i efternamn eller när du föddes, så att du behöver en påminnelse? [crazy]


   
SvaraCitera

Tatueringar Tungt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

propagandahatarn:

Mitt efternamn eller mitt födelsedatum.

Känns lite Auswitch-varning på det.


   
SvaraCitera

Daimchoklad:

Känns lite Auswitch-varning på det.

har du inte hört? Auswitch är nya hollywood ye


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag_gillar_glass:

har du inte hört? Auswitch är nya hollywood ye

ojrååå jag kanske är lite efter i dagens mode [sad][cute]


   
SvaraCitera

Daimchoklad:

ojrååå jag kanske är lite efter i dagens mode [sad][cute]

möjligt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera