Aviseringar
Rensa alla

Tatueringar vi vill ha-tråden


jag skulle vilja tatuera in mina morföräldrars bröllopsfoto. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Screenshot_2014-02-10-22-00-24.png

blir i höst


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kalla mig nörd men

 6547219_std.jpg


   
SvaraCitera

skulle vilja ha 1 japanskinspirerad tatuering pga tkr de är väldigt snygga. men har lätt för att bli allergisk mot jox så hoppar allt som har med tatueringar att göra. 

annars hade jag velat ha en karp, dock snyggare än den reto visade. hade velat ha lite körsbärsblommor också tror jag (tillhörande karpen alltså)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bra tråd!

Vill tatuera in en gepard på andra underarmen (med andra menar jag den jag inte har fjärilen på, skulle bli trångt), strax under armvecket skulle den börja. Tror den skulle sitta upp, med en fin lång svans och öronen nyfiket framåt. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tattoo1.jpg12918ce19c4369a5083b562afb64349a.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vill ha lite olika saker om jag väl tatuerar mig, men nu måste jag gå till bussen.
Ciao!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:
Bra tråd!

Vill tatuera in en gepard på andra underarmen (med andra menar jag den jag inte har fjärilen på, skulle bli trångt), strax under armvecket skulle den börja. Tror den skulle sitta upp, med en fin lång svans och öronen nyfiket framåt. 

Tatuera en gepard som öppnar munnen och ska äta fjärilen alternativt pussa den. : )


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tatuera in 2 hamburger bröd runt blygdläpparna så ser d ut som en smarri burger


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

davvelito:

Tatuera en gepard som öppnar munnen och ska äta fjärilen alternativt pussa den. : )

haha tror inte det finns plats för en så stor gepard på min lilla arm!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

putty+tat.JPGtumblr_ljb3fscwlT1qih0mmo1_500.jpg2010-12-23-fishy-tattoo+copy.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhancedbuzz15785129546326717-1.jpgenhancedbuzz15787129546422216-1.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vill bara skriva "747" i helt vanlig text någonstans, alternativt "Kent" i deras eget typsnitt eller "Och rymden är så stor"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

simons-cat-tattoo.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:
skulle vilja ha 1 japanskinspirerad tatuering pga tkr de är väldigt snygga. men har lätt för att bli allergisk mot jox så hoppar allt som har med tatueringar att göra. 

annars hade jag velat ha en karp, dock snyggare än den reto visade. hade velat ha lite körsbärsblommor också tror jag (tillhörande karpen alltså)

https://answers.yahoo.com/question/index?qid=20090825234944AAjB1mC
Minns att en person ville ha ett sådant  test utfört när jag var och tatuerade mig. Fast jag tänker att eftersom man blir tatuerad under hudlager så kanske det visar sig först då..

ont: vill nog ha en pion också. och kanske en fogle. min kusin är livrädd för fåglar och ba du skaffar inte en fågeltauering!111


   
SvaraCitera