Aviseringar
Rensa alla

Tatuerings hjälp .


Ämnesstartare

Hej , jag och min pojkvän har bestämt oss att göra en tatuering tillsammans , vi har nu varit ihop i två år och allt känns helt rätt. Men vi hade tänkt att göra en likadan tatuering båda två men det ska inte ingå några namn eller något sådan , har någon nån idé av vad man kan ha för tatuering till ett sånt endamål ? 🙂


   
Citera
Ämnesetiketter

Amazon91:

har någon nån idé av vad man kan ha för tatuering till ett sånt endamål ?

Alltså, hela poängen med en tatuering utav detta slaget är ju att den skall betyda någonting för er båda, och att be om råd när det kommer till någonting så personligt är ju inte bara korkat utan helt jävla intelligensbefriat.


   
SvaraCitera
Åtta

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fruitpunch:

korkat utan helt jävla intelligensbefriat.

Men oj , varför kommentera fast du ändå inte vill någe vettigt ?


   
SvaraCitera

Amazon91:

Men oj , varför kommentera fast du ändå inte vill någe vettigt ?

Läs det jag skrev igen.


   
SvaraCitera

Tjena mittbena... Lycka till.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

-tänk efter vad det är ni betyder för varandra, och hur du vill visa detta för omvärlden
-ni kanske har en dikt eller låt som ni har som "egen låt"?
-en dikt nån av er skrivit
-den ena tatuerar in ett hjärta med ett hänglås på och den andre en nyckel el något annat blahaj.

Du ska ju göra något personligt, så om du inte vet vad du vill göra så låt det ta den tid det tar att bestämma sig, du är ju bara 17 och ska betänka det noga först innan du gör den!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men ni vet inte om några djur som håller ihop livet ut då , typ svanar ?


   
SvaraCitera

Amazon91:

Men oj , varför kommentera fast du ändå inte vill någe vettigt ?

jag tycker det han skrev var vettigt, ni kan ju fortfarande be om råd men välj något som verkligen betyder någon för er tillsammans.


   
SvaraCitera

Jag ska tatuera in en barsk gubbe tillsammans med min bästa vän[y]


   
SvaraCitera

Du är 17 år och ni har varit tillsammans i 2 år. Du gör ett stort misstag tjejen. Gör inte tatueringen..


   
SvaraCitera

"Och de här tatueringarna har vi en likadan var, det är symboliskt för att visa att vi hör ihop. Vi fick råd om vad vi skulle välja för något på ungdomar.se."


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stephen:

Du är 17 år och ni har varit tillsammans i 2 år. Du gör ett stort misstag tjejen. Gör inte tatueringen..

Men vi behöver inte ens göra exakt likadana tatuerigar , och det ska inte se ut som nån "kärlekstatuering" heller, det ska se ut som en helt vanlig men betyda något för oss.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mr_Junkfood:

"Och de här tatueringarna har vi en likadan var, det är symboliskt för att visa att vi hör ihop. Vi fick råd om vad vi skulle välja för något på ungdomar.se."

Jag sa aldrig att säg en tatuering som symboliserar kärlek så gör min pojkvän å ja den . Jag vill bara ha tips och idéer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Jag ska tatuera in en barsk gubbe tillsammans med min bästa vän

Hehe , åkej , varför just en barsk ?


   
SvaraCitera