Aviseringar
Rensa alla

Tatuerings hjälp .


Ofta man frågar här:P inte för att vara dryg på något vis. så tolka det inte så. Men ni ska absolut inte fråga om tips utan ni ska tänka själva. Jag och min flickvän har kommit överrens om att göra en tatueringen tillsammans, den ritar vi ihop själva och den har med saker som bara vi förstår. Vill inte säga här vare ska bli dock.. folk stjäl tatueringsidér hela tiden...


   
SvaraCitera

Amazon91:

Men vi behöver inte ens göra exakt likadana tatuerigar , och det ska inte se ut som nån "kärlekstatuering" heller, det ska se ut som en helt vanlig men betyda något för oss.

Sen när det är slut kommer du inte vilja ha den


   
SvaraCitera

Amazon91:

Men ni vet inte om några djur som håller ihop livet ut då , typ svanar ?

Som pheboe säger, humrar. Gubbhummern och tanthummern som håller klor [bigsmile]


   
SvaraCitera

Vart ska tatueringen sitta och typ hur stor hade ni tänkt er? Sånt spelar ju in mycket.


   
SvaraCitera

Amazon91:

Hehe , åkej , varför just en barsk ?

För att vi är så barska [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

unitbjork:

Vart ska tatueringen sitta och typ hur stor hade ni tänkt er? Sånt spelar ju in mycket.

Jadu han hade nog tänkt att ha den på insidan underarmen och jag på vaden eller något så dom ska ju va på sånna ställen där man kan dölja dom .


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Amazon91:

🙂

Varsin kondom. Räkna ut själv varför.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dödgrävarn:

Varsin kondom. Räkna ut själv varför.

Jo det var ju väldigt kul ...


   
SvaraCitera

Amazon91:

Jadu han hade nog tänkt att ha den på insidan underarmen och jag på vaden eller något så dom ska ju va på sånna ställen där man kan dölja dom .

Men alltså typ hur stor? Och ska ni ha med eller utan färg?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

unitbjork:

Men alltså typ hur stor? Och ska ni ha med eller utan färg?

Typ upp till 20 cm stor kanske, det spelar ingen roll om det är med eller utan färg. 🙂


   
SvaraCitera

Alltså se på intressen och platser [smile]

Ni kanske alltid spelar spel tillsammans och vill ha tex. mario och peach, om någon bor ute i skogen kanske det finns svalor som flyger omkring eventuellt änder eller fjärilar.
Finns det små bakelser ni tycker om, första blommorna, alltså bara någonting som får er två att tänka på just er [wink]

Men håller med ovanstående jag var tillsammans med min fd pojkvän i ca. 2 ½ år och under hela den tiden var det inge strul alls. Tänk er för och vänta lite med den för du vill inte ångra dig [sad]
Var realist istället för optimist men det kan fungera mina föräldrar har varit tillsammans sen de var 16 samt 17 och idag är dem 37 & 38, gifta och har mig och ett syskon [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SweetAlexa:

bara någonting som får er två att tänka på just er

Jag tycker du har bra idér 🙂 Tack så mycket , vi har funderat på och nästan bestämt oss för att göra körsbär som bildar ett hjärta. Men tack för tipsen : )

2cherrie-278x342.png


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SweetAlexa:

Men håller med ovanstående jag var tillsammans med min fd pojkvän i ca. 2 ½ år och under hela den tiden var det inge strul alls. Tänk er för och vänta lite med den för du vill inte ångra dig

Ja vi tänker lite så oxå därför blir det ju inga namn nämda och tar det slut mellan oss så kan man ju bara se det som en vanlig tatuering , man behöver inte nämna att mannen oxå har en likadan. Och eftersom man tycker om raggarkulturen så passar det ju med körsbär. [smile]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera