Aviseringar
Rensa alla

Tatueringsstudio/Tatuerare i Dalarna


justlikeuus:

Ja, funderar på de. Borlänge har rätt många studior, svårt att veta vilka som är duktiga och inte 🙂

Har hört bra om fetto men det rörde sig dock inte om någon så detaljerad tatuering som din.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Har hört bra om fetto men det rörde sig dock inte om någon så detaljerad tatuering som din.

Nej, brukar vara så. Jag får gå dit på måndag och höra med dom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Måste bara säga att om ni har något tips på någon annan grym studio runt Västerås, Uppsala och Stockholm så tas det också gärna emot. Har insett att jag kanske måste åka lite längre för att få den här tatueringen bra gjord!


   
SvaraCitera
penja

dazed:

tror det har att göra med att staden at heart består av en färgstark kombination av turkar och gammalt hederligt folkhems-white trash

ja, det har säkert med det att göra.

justlikeuus:

Mjo, fyller 18 i Juli så, de är 11 månader kvar ungefär 😉 Sen var det meningen att jag ville göra den nu mot hösten/vintern.. Skippar helst att tatuera mig när det är sommar

aha, okej. ja, jag fyller 18 i december jag, och har tänkt tatuera mig någon gång då. får dock se om jag bör skjuta lite på det, eftersom jag fortfarande inte riktigt bestämt mig för vad jag ska ha. haha.

justlikeuus:

På ryggen, antingen vid skulderbladet eller mellan skulderbladen.

okej! de kommer antagligen rekommendera dig att ha det på ena sidan då du fortfarande kan förändras i kroppen och den hamnar snett efter ett tag annars. så sa det till min polare iaf, som skulle tatuera sig i nacken, hon har det istället på ena skulderbladet. men jag vet inte om det var bull shitt eller ej, haha


   
SvaraCitera