Aviseringar
Rensa alla

TDU (Test drive unlimited)


Ämnesstartare

Gokväll[crazy]

Satt och googlade lite för en stund sedan i hopp om att hitta ett Svenskt Tdu forum eller webbsida, men till min stora förvåning fanns det fan ingenting sådant. Så nu tänkte jag se om det finns något större intresse här på Ungdomar, finns det någon här som lirar spelet i fråga, har något att dela med sig givetvist något relaterat till spelet. Men huvudsakligen hade jag hoppats på att kunna annordna cruisingar, klubbar etc. om intresset fanns. Förmodligen ingen på Un. som lirar detta med måste ju kolla[blush]

//Royalflush


   
Citera
Ämnesetiketter

Har minnen från förr när jag lirade Test Drive 5.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jävligt kul, körde dock bara tills jag fick råd med en Koenigsegg och kunde köra en massa "få tusen spänn för att komma upp i den här hastigheten på den här sträckan"-race så jag kunde köpa dom bilar jag ville ha. Har sålt både datorn och min Logitech G25-ratt nu dock så har inte mycket nöje kvar ;P


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stackarsfilur:

Jävligt kul, körde dock bara tills jag fick råd med en Koenigsegg och kunde köra en massa "få tusen spänn för att komma upp i den här hastigheten på den här sträckan"-race så jag kunde köpa dom bilar jag ville ha. Har sålt både datorn och min Logitech G25-ratt nu dock så har inte mycket nöje kvar ;P

Det var synd, men har aldrig riktigt gillat Koenigseggen, kan bero på att jag inte hade köpt sånna där Trim "pack". Tyckte dvs. att bilen hade riktigt dåliga bromsar.

Men en grej som jag alltid undrat, hur verklighetstrogen är G25:an? Är motorn realistisk, växelspaken osv. Sugen på att införskaffa en sån jävel...[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

royalflush:

Men en grej som jag alltid undrat, hur verklighetstrogen är G25:an? Är motorn realistisk, växelspaken osv. Sugen på att införskaffa en sån jävel...[wink]

Sålde min för ett tag sen som sagt, du kunde fått den till ett bra pris [cheers]

Växelspaken har lite dåligt motstånd för att vara riktigt real, går lite för lätt liksom. Sen gillade inte jag riktigt att det kändes "kuggigt" när man vred ratten, inte mjukt som på en riktig bil... om du fattar [confused]
Annars var den ett bra köp [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stackarsfilur:

Växelspaken har lite dåligt motstånd för att vara riktigt real, går lite för lätt liksom. Sen gillade inte jag riktigt att det kändes "kuggigt" när man vred ratten, inte mjukt som på en riktig bil... om du fattar
Annars var den ett bra köp[/quote

Okej najs, funderar seriöst på att köpa en men att dom ska vara så jävla dyra fattar jag inte!![mad][cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

royalflush:

Okej najs, funderar seriöst på att köpa en men att dom ska vara så jävla dyra fattar jag inte!![mad][cute]

Köpte min för 2050 spänn, tyckte jag gjorde ett fett bra kap ;P


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hah, tycker du det? aja, får se om jag kommer över en till ett halvrimligt pris ska söka lite nu...:P Men då man inte jobbar så måste man spendera dom pengar man har på ett vettigt sätt[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera