Aviseringar
Rensa alla

Teckenspråk


Ämnesstartare

Är det någon som vet någon skola som har teckenspråk kurs A eller som det vissa fall heter steg 1. Jag kan en en del av teckenspråk, men jag skulle gärna ta det från början ändå så att man får med sej allt och lättare kan söka vidare inom det senare. Det bör vara i närheten av Karlstad, men om ni vet något så kom med det ni vet och om det är bra skolor m.m.


   
Citera

Min skola har massor språk inkl. teckenspråk, blindskrift etc


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skentrevlig:

Min skola har massor språk inkl. teckenspråk, blindskrift etc

Inte det jag har hittat så du får gärna berätta mer om det, jag har sökt i mer eller mindre två dar heltid för att hitta något, men inte hittat så vidare mycket.


   
SvaraCitera

Vågar inte säga [cry] men kan säga att den inte ligger i närheten av karlstad, sry [sad]

Jag tror Stockholm är det säkraste kortet. Kolla in studera.se tror jag hemsidan heter.


   
SvaraCitera

Det finns i sthlm.[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tack, men då tar jag hellre Örebro, inte för att jag inte gillar sthlm för det gör jag verkligen, men det är tyvärr så längt bort.


   
SvaraCitera

Zandra_K:

sej

sig*


   
SvaraCitera

Zandra_K:

Är det någon som vet någon skola som har teckenspråk kurs A eller som det vissa fall heter steg 1

min skola har teckenspråk steg 1 och kanske 2. men de e ju i gymnasienivå, kanske ud inte vill gå [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kritan:

min skola har teckenspråk steg 1 och kanske 2. men de e ju i gymnasienivå, kanske ud inte vill gå

Det spelar ingen roll, med tanke på att jag ej gått på så mycket teckenspråk.


   
SvaraCitera

Medborgarskolan!


   
SvaraCitera

Mataano:

Medborgarskolan

ja precis. där finns de säkert oxå


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera