Aviseringar
Rensa alla

tejoa brösten


Ämnesstartare

har hört att man kan tejpa brösten om man ska ha typ en klänning med skärning som inte riktigt gör sig med bh. Hur sätter man fast tejpen i så fall?

Har funderat på detta sedan jag var tolv och för första gången läste "tejpa upp brösten och bli bystdrottnign för en kväll!"


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Dra några varv eltejp runt varje å surra sedan fast dem bakom nacken Lr nået[confused]


   
SvaraCitera

Postorderhoran:

Har funderat på detta sedan jag var tolv och för första gången läste "tejpa upp brösten och bli bystdrottnign för en kväll!"

[bigsmile]


   
SvaraCitera

Postorderhoran:

har hört att man kan tejpa brösten om man ska ha typ en klänning med skärning som inte riktigt gör sig med bh. Hur sätter man fast tejpen i så fall?

allso.. är ditt syfte att lyfta brösten typ eller för att dölja nipples?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JOZFiN:

allso.. är ditt syfte att lyfta brösten typ eller för att dölja nipples?

lyftas bröst antar jag? Man blir väl inte bystdrottning av nippletejp? [shake]

Obs, planerar inte direkt att tejpa upp brösten, är bara nyfiken på hur man gör pga har aldrig ritkigt fattat grejen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tycker de känns lite som att det skulle göra lite ont att tejpa och "lyfta" osv hehe. ooch sen dra bort tejpen, aaaj[sad]


   
SvaraCitera

Postorderhoran:

Obs, planerar inte direkt att tejpa upp brösten, är bara nyfiken på hur man gör pga har aldrig ritkigt fattat grejen

har för mig att jag läst någon gång att det är som en stor tejpremsa, varav man sätter "halva" tejpen ovanför nipplen, och sen så drar man upp bröstet och fäster typ precis ovanför hela bröstet!!

kan ha fel dock [confused] googla typ breast tape eller någe ehee borde finnas något!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JOZFiN:

"halva" tejpen ovanför nipplen, och sen så drar man upp bröstet och fäster typ precis ovanför hela bröstet!!

hur kan man då ha djupa urrigningar? Värdelöst att ha pushade bröst om man ej visar hela härligheten? typ


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[censur]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

läskigt!!!!!
Fattar inte heller ritkigt hur det funkar :S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

Fattar inte heller ritkigt hur det funkar :S

De visar ju hur det fungerar :C


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

känns somom det borde göra ont eller synas?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

De visar ju hur det fungerar :C

Postorderhoran:

känns somom det borde göra ont eller synas?

eller lossna?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

eller lossna?

Det är ju genomskinlig tejp!!
Borde göra ont ja, om man har stora bröst. Såg på 1 annan video där de sa att det var från A - D kupor [crazy] De sa att det inte skulle lossna man går kanske ej att lita pöå tv-shop!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hahahahaha, vad jättetramsigt!


   
SvaraCitera