Aviseringar
Rensa alla

Teknik?


Ämnesstartare

vissa säger att storleken inte spelar roll. det kan man säga vad man vill om. de som säger att tekniken räknas...vilken teknik? hur svårt är det att köra ut och in lite och smeka klitoris? jag förstår inte :S


   
Citera
Ämnesetiketter

skallen09:

jag förstår inte :S

Precis! [smile]


   
SvaraCitera

Jag fattar fan inte heller, finns väl ingen jävla teknik.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skallen09:

vilken teknik? hur svårt är det att köra ut och in lite och smeka klitoris? jag förstår inte :S

Lyhördhet, att man passar ihop osv...


   
SvaraCitera
smisk

Äh, det är ändå över på några minuter. Lägg inte så stor tanke bakom det hela.


   
SvaraCitera

smisk:

Äh, det är ändå över på några minuter.

Förstör inte en oskulds vision! [mad]


   
SvaraCitera
smisk

Bacarah:

Förstör inte en oskulds vision! [mad]

Äh, det är så överskattat ändå. Get laid and get it done!


   
SvaraCitera

smisk:

Äh, det är så överskattat ändå. Get laid and get it done!

Är man kär i personen så tror jag att det kan vara jättemysigt [cute]


   
SvaraCitera
Åtta

Bacarah:

Är man kär i personen så tror jag att det kan vara jättemysigt [cute]

Visst är det mysigt, men det är också skitjobbigt. När väl nyhetens behag lagt sig så kommer du mest att tycka att det är rätt jobbigt (förutsatt att du är i en relation, så att du kan få sex i princip när du vill).


   
SvaraCitera

Fan vad det tjatas om storleken jämt och ständigt. [tired]


   
SvaraCitera

Åtta:

Visst är det mysigt, men det är också skitjobbigt. När väl nyhetens behag lagt sig så kommer du mest att tycka att det är rätt jobbigt (förutsatt att du är i en relation, så att du kan få sex i princip när du vill).

Förutsätter du att alla vill ha sex så ofta som möjligt så fort man vet hur det är? [no-no]


   
SvaraCitera

Jag har en liten penis och måste intala mig att det är tekniken som gäller, där har du din förklaring.


   
SvaraCitera
Åtta

Bacarah:

Förutsätter du att alla vill ha sex så ofta som möjligt så fort man vet hur det är? [no-no]

Från början, ja. Men sen när nyhetens behag väl har lagt sig så blir det snabbt mer jobbigt än det är värt. Åtminstone om man har en flickvän som vill ha sex ofta. [no-no]


   
SvaraCitera

Åtta:

Från början, ja. Men sen när nyhetens behag väl har lagt sig så blir det snabbt mer jobbigt än det är värt. Åtminstone om man har en flickvän som vill ha sex ofta. [no-no]

Vill man inte ha så mycket sex mer då? [n]


   
SvaraCitera
Åtta

Bacarah:

Vill man inte ha så mycket sex mer då? [n]

Jag förstår verkligen inte vad du menar. Antingen så är jag dum eller så uttrycker du dig på ett underligt vis. Menar du att man inte vill ha sex varje dag, eller menar du att man inte vill ha så mycket sex efter att nyhetens behag lagt sig?


   
SvaraCitera