Aviseringar
Rensa alla

Telefjonproblem


Ämnesstartare

Köpte en rätt så ovanlig mobil; HTC desire z.. köpte den av en kompis som haft den ett år o de är inga fel på den alls då den är välvårdad.. men dock när JAG trycker på knappen för ätt komma direkt till hemsidan så laddar hela sidan o blir vit o står HTC precis som när man startar den.. o nu märker jag att den buggar när jag ska trycka på en annan mening i texten o ändra o då hoppar strecket runt o vill inte som jag vill.. något man kan göra åt dessa problem?

Mvh


   
Citera
Ämnesstartare

Har du senaste android 2.3 till den inlagt?
Testat att återställa telefonen till fabriks inställningar?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vet ej om Androiden, men har redan återställt telefonen ett antal ggr, men de funkar tydligen inte..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MakingBelieve:

Vet ej om Androiden, men har redan återställt telefonen ett antal ggr, men de funkar tydligen inte..

lämna in den då, du kan ju reklamera inom 3 år osv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MakingBelieve:

Vet ej om Androiden, men har redan återställt telefonen ett antal ggr, men de funkar tydligen inte..

Desire z har android. Gå in i inställningar och kolla vilken android version du har.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jadå klart jag fattar den har Android. Kollade upp nu; 2.3.3

Ironman - vad kan de gå på då? Den här hade bara 1 års garanti dock


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MakingBelieve:

Ironman - vad kan de gå på då? Den här hade bara 1 års garanti dock

Det kan vara moderkortet osv, fixa kvitto och gå dit, säg att det inte kan vara hur ni skött den utan att det är fabriksfel och att du därför vill reklamera.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Det kan vara moderkortet osv, fixa kvitto och gå dit, säg att det inte kan vara hur ni skött den utan att det är fabriksfel och att du därför vill reklamera.

Hm.. låter bra.. men då får jag hoppas på att kompisen har kvittot kvar o att de funkar..


   
SvaraCitera