Aviseringar
Rensa alla

Telefon nummer.


Ämnesstartare

Hei. Jag är fan svinskraj nu. Det ringer någon som jag inte vet vem det är. Hittar inte nummret på hitta.se eller eniro. [sad] Den har ringt jätte många gånger hela morgonen. [sad] Vad ska jag göra? Den säger inget när jag svarar. [sad]


   
Citera
Ämnesstartare

Låt bli att svara. Fortsätter de ringa, svara och säg att "ringer ni igen så polisanmäler jag er för trakasserier". Ringer de igen polisanmäler du dem. Det är vad jag skulle gjort.


   
SvaraCitera

funkar jättebra att hota dom då ringer dom inte mer har testat själv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sär Skrivning.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tänk om det är din mamma som ringer och bara vill höra att du har det bra[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ante:

Vad ska jag göra? Den säger inget när jag svarar.

"Hej du har automatiskt kopplats till polisen, vi har spårat ditt nummer och har skickat en swat-styrka dit du är"

svara så [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stackare 😛 Det kanske är en gammal gumma som har dåligt minne och som inte vågar prata med någon som hon har ringt fel till[bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hände mig med för ett antal år sedan. Visades att hannes telefon fuckat ur så den ringde upp på random i väskan och sånt[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

minimojen:

"Hej du har automatiskt kopplats till polisen, vi har spårat ditt nummer och har skickat en swat-styrka dit du är

haha bästa svaret [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Raring:

haha bästa svaret [bigsmile]

I know [bigsmile]


   
SvaraCitera
Tyrael

minimojen:

"Hej du har automatiskt kopplats till polisen, vi har spårat ditt nummer och har skickat en swat-styrka dit du är"

Vet du vad SWAT står för? Special weapons and tactics. Tror inte det behövs för någon busringning eller liknande [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tyrael:

Vet du vad SWAT står för? Special weapons and tactics. Tror inte det behövs för någon busringning eller liknande [smile]

nej jag vet, men vem sa att jag menade allvar? lixom, man säger det bara. man ber vel inte precis polisen att spåra samtalet o skicka en swatstyrka x'D

tänk människa! tänk innan du skriver![zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Hände mig med för ett antal år sedan. Visades att hannes telefon fuckat ur så den ringde upp på random i väskan och sånt[smile]

Men.. Ofta det ringer till mig så massa gånger i rad då? [sad]

Raring:

Stackare 😛 Det kanske är en gammal gumma som har dåligt minne och som inte vågar prata med någon som hon har ringt fel till[bigcheers]

Och ringer fel flera gånger?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ante:

Och ringer fel flera gånger?

Ja du, man vet alldrig vad gammla gummor är kapabla till


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Marielle Hagblad:

Sär Skrivning.

[smile]


   
SvaraCitera