Aviseringar
Rensa alla

Telefonavlyssning


adaq: Då är det garanterat inget virus på telefonen

http://www.ft.com/cms/s/0/b97e08ee-6553-11e4-91b1-00144feabdc0.html#axzz3NUbYwIwS

Bara hundratusentals iphones påverkadeRullar ögonen


   
SvaraCitera

aristoteles:

Det beror på vad som hänt, jag vet inte vad du installerat eller ens vad för telefon du har. Och det är som sagt osannolikt att så är fallet.

Men var alltid försiktig med det du installerar i din telefon, var kritisk och installera bara sådant du är säker på vad det är.

Om man har en enhet med Andorid och att man bara laddar ner appar från "Play butik" så är man i princip 100% säker från virus Glad


   
SvaraCitera

rogernw:

Om man har en enhet med Andorid och att man bara laddar ner appar från "Play butik" så är man i princip 100% säker från virus Glad

Fast vi pratar helt uppenbart inte om android, och vi vet inte vad personen i fråga har gjort med telefonen så det är helt irrelevant.


   
SvaraCitera

aristoteles:

Fast vi pratar helt uppenbart inte om android, och vi vet inte vad personen i fråga har gjort med telefonen så det är helt irrelevant.

Sa bara det då jag såg att ni pratade om virus på smartphones. Men ursäkta mig då. 


   
SvaraCitera
Turbo

Skönt att jullovet är slut snart


   
SvaraCitera

Paseo:

Adå det ska jag ville ba rådfråga 🙂

Tumme upp


   
SvaraCitera

för absurt för att vara vettigt, gissar på störningar eller nått som orsakade ljudet


   
SvaraCitera