Aviseringar
Rensa alla

telefonerade med mor


Ämnesstartare

Nintendo:

Så hon vill att han ska åka 25 mil, vara hos dig några timmar och sen åka hem igen? Fast hon kanske inte kände till avståndet

jo, hon känner till avståndet. "så du ska bli stockholmsbrutta" var väl vad hon sa första gången jag berättade om honom.

Nintendo:

Är din mamma medveten om att du snart är myndig

frågar mig detsamma. Varje dag. Henne också frågar jag. [tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

jo, hon känner till avståndet. "så du ska bli stockholmsbrutta" var väl vad hon sa första gången jag berättade om honom.

Alltså, vilken dryg attityd din mamma verkar ha mot dig [cry]

Postorderhoran:

frågar mig detsamma. Varje dag. Henne också frågar jag.

Hon uppmanar dig till att bli galen när du blir 18 och fri, mycket dumt [no-no] Och att hon dessutom säger

Postorderhoran:

"var tog min lilla flicka vägen, hon som var 17 och förståndig"

17 år går inte att klassa som "liten flicka" [cry][cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

hon är ju inte här.

Nähä, då är det alternativet kört


   
SvaraCitera

Postorderhoran:

jo, hon känner till avståndet. "så du ska bli stockholmsbrutta" var väl vad hon sa första gången jag berättade om honom.

är hon dryg el har hon bara lika tråkiga skämt som min mor???

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Nintendo:

17 år går inte att klassa som "liten flicka"

sluta, jag försöker intala mig att jag är liten och att det typ är normalt att åka till jysk och köpa 1 säng fastän man ej är vuxen :C

Dold text: iofs är det ej jag som betalar min säng vilket gör att det känns lite bättre


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Hon uppmanar dig till att bli galen när du blir 18 och fri, mycket dumt

ja, jag hotar ju med massa psykologiska grejer hon KAN trigga igång, ibland [blush]
Tex brist på kontroll kan ge ätstörningar
bristande frihet ger kräziness (är nu snart myndig och har en 14-åringsdialog med mor)
och jag vet ej vad jag ska ta mig till längre nintendo vad ska jag göraaaaaaaaaaaa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

är hon dryg el har hon bara lika tråkiga skämt som min mor???

känner inte din mor så svårt att avgöra för mig
hon försöker nog vara lite smårolig och skämtsam istället för att freaka på mig. Men det hon sa i telefon var nog exakt vad hon tänkte.

fan att inte mamma och pappa har bättre kontakt så jag skulle kunna övertala honom.


   
SvaraCitera

Postorderhoran:

känner inte din mor så svårt att avgöra för mighon försöker nog vara lite smårolig och skämtsam istället för att freaka på mig. Men det hon sa i telefon var nog exakt vad hon tänkte.

aha, men isf har hon väl lika tråkiga skämt som min mor då.

fast min mor säger endast för att retas och försöka luska fram saker


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

sluta

Dude, tänk när du fyller 20 år inte ens är tonåring längre!! [cry] Som tur är så finns um alltid kvar, här går det att vara barnslig och omogen [blush]

Postorderhoran:

jag vet ej vad jag ska ta mig till längre nintendo vad ska jag göraaaaaaaaaaaa

Din moder verkar vara väldigt oförstående och har aldrig haft liknande problem (fick åka till främmande internetvänner redan när jag 14, så länge mamma fick prata med deras föräldrar [cute]), så jag veeeet inte [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

så länge mamma fick prata med deras föräldrar

mhm, mamma ska ringa och prata med hans mamma så mamman får säga att det är en bra kille som kommer? [wink][wink][wink]
Kräks.

Blivande_japan:

aha, men isf har hon väl lika tråkiga skämt som min mor då.

ja, och ett "jag skulle vilja träffa" kan ju faktiskt leda till samboende innan hon hinner blinka [tard] skulle ge mycket för att höra min mors tankar under en dag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

mhm, mamma ska ringa och prata med hans mamma så mamman får säga att det är en bra kille som kommer?

Skulle vara så gulligt eftersom han inte ens bor hemma/du är så passa gammal [bigsmile] (huh, hemsk tanke, mina mamma slutade göra så när jag var 16 eller så).


   
SvaraCitera

Nintendo:

Dude, tänk när du fyller 20 år inte ens är tonåring längre!! Som tur är så finns um alltid kvar, här går det att vara barnslig och omogen

Image

Image

kmr alltid vara 1 barn[blush][no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

kmr alltid vara 1 barn

Har hört att du gjort barnförbjuda saker [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Skulle vara så gulligt eftersom han inte ens bor hemma/du är så passa gammal

bor inte heller hemma................................................... så rent teoretiskt skulle jag kunna ha värsta gang banget här varje kväll utan att hon får veta något. Varför kan hon inte lita på mig, jag ÄR ju skötsam.

Nintendo:

16

[tard]
fast du kanske bara menar internet-träffande. trodde du menade irl-vänner också först [blush]


   
SvaraCitera

Nintendo:

Har hört att du gjort barnförbjuda saker

[sad]
Dold text: vad haru hört????[cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

Dold text:

[bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile]
ser för mitt inre öga ngt som involverar martin.


   
SvaraCitera