Aviseringar
Rensa alla

Telefonförsäljare


Ämnesstartare

Jag har funderat ett tag på extrajobb och nu äntligen har jag sökt jobb som telefonförsäljare.

Men är det svårt att bli antagen, och hur är lönen det står att det ska vara hög provision. Men det är klart att alla skriver bra om sig själv har ni annars något annat förslag på extrajobb ?[smile]

lite småkul bild jag hittade 🙂

img_45f1c369c318d_12165903.jpg


   
Citera

CompleteUnkn0wn:

lite småkul bild jag hittade 🙂

Vadå småkul, jag tyckte den var skitkul [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ending Jon:

Vadå småkul, jag tyckte den var skitkul [bigsmile]

haha [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Någon som vet ?


   
SvaraCitera

CompleteUnkn0wn:

hög provision

=
ingen grundlön


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Roslagsvatten AB:

=
ingen grundlön

exakt 🙁 men ändå så vet man inte det står att man som säljare bör tjäna minst 70 kr i timmen men dom flesta tjänar mer


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag verkligen hatar telefonförsäljare [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jucka:

Jag verkligen hatar telefonförsäljare [y]

mee too men det är iaf ett jobb 🙂


   
SvaraCitera

Ditt självförtroende kommer vara knäckt inom en vecka och du kommer bli en otrevlig jävel


   
SvaraCitera

Om du tar jobb, se till att det är bra grundlön. Att locka med provision är bara ett sätt att lura unga människor. Om det är en lättsåld produkt finns ingen anledning att ge bort vinsten i form av provision. Telefonförsäljning betyder att det är svårt att sälja produkten, är det dessutom bara provisionsbaserad lön är det förmodligen en skitprodukt.


   
SvaraCitera

CompleteUnkn0wn:

men ändå så vet man inte det står att man som säljare bör tjäna minst 70 kr i timmen men dom flesta tjänar mer

yes, lockar folk


   
SvaraCitera

liksom, tänk på hur ofta någon telefonförsäljare ringer ditt hem, köper du något? nej, precis.


   
SvaraCitera

orka ett jobb där man blir verbalt misshandlad. [zzz]


   
SvaraCitera

Jag skulle aldrig orka vara telefonförsäljare. D:
Har inget tålamod, skulle bli vansinnig om folk la på så fort jag sa att jag ville sälja något. Fyfan... Nä, det är inget för mig, hur bra betalt det än är. Nästan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

CompleteUnkn0wn:

mee too men det är iaf ett jobb 🙂

tycker det ligger på gränsen mellan arbete och telefontraksseri.


   
SvaraCitera