Aviseringar
Rensa alla

Telefonförsäljare


Kanske det i'm used to rejection... [zzz]


   
SvaraCitera

isola:

Ditt självförtroende kommer vara knäckt inom en vecka och du kommer bli en otrevlig jävel

+1

CompleteUnkn0wn:

Men är det svårt att bli antagen

nej, du kommer få gå på en fejkintervju tillsammans med andra och sen kommer de säga att alla blev antagna oavsett hur kasst det gick.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

variabel:

nej, du kommer få gå på en fejkintervju tillsammans med andra och sen kommer de säga att alla blev antagna oavsett hur kasst det gick.

fejkintervju ?, menar du att dom redan bestämt att alla ska bli antgna ?


   
SvaraCitera

Öh tror ej du kommer få jobb [crazy] Jag har fna sökt flera jobb om dan aslänge nu, och jag kan ALLT


   
SvaraCitera

CompleteUnkn0wn:

fejkintervju ?, menar du att dom redan bestämt att alla ska bli antgna ?

ja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

Öh tror ej du kommer få jobb [crazy] Jag har fna sökt flera jobb om dan aslänge nu, och jag kan ALLT

men detta är ett sånt för studerande så man måste vara under 20 men över 16

variabel:

ja.

ja.

Okej, men hur säker kan man vara på ett ungefär ?


   
SvaraCitera

CompleteUnkn0wn:

ja.

Okej, men hur säker kan man vara på ett ungefär ?

alltså jag kan ju bara tänka på de två gånger jag fått telefonjobb, bredbandsförsäljning och på fittSKOP, men där var det så. jag kan tänka mig att du kan vara relativt säker om det står att man "gärna ska ha erfarenhet men det är inte ett krav". Gruppintervjuer lär vara ~säkert också. men kan du få vilket annat jobb som helst, ta det. kolla komet, framtiden och liknande bemanningsföretag för att snabbt få småsaker.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

variabel:

kolla komet, framtiden och liknande bemanningsföretag för att snabbt få småsaker

Okej finns det i karlstad ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fanns tyvärr inte i karlstad 🙁 får nog lida med telefonförsäljare


   
SvaraCitera

CompleteUnkn0wn:

exakt 🙁 men ändå så vet man inte det står att man som säljare bör tjäna minst 70 kr i timmen men dom flesta tjänar mer

Då ska du kunna kränga produkter också. Kräver stamina, specielt i början. Folk är inte precis vänliga om man säger så [crazy]

De positiva är att de är bussenkelt att få jobb som, eftersom att arbetsgivaren inte riskerar något utan resultat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mr Brightside:

Då ska du kunna kränga produkter också. Kräver stamina, specielt i början. Folk är inte precis vänliga om man säger så

det enda som ororar mig[rolleyes]
vill ju inte att självfortroendet ska vara helt lost efter en vecka [sad]


   
SvaraCitera

Typ hur lätt som helst med tanke på att det är det enda jobbet som ungdomar kan få.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sagitta:

Typ hur lätt som helst med tanke på att det är det enda jobbet som ungdomar kan få.

vad är hur lätt som helst ? menar du att få jobbet 🙂


   
SvaraCitera
leafar

CompleteUnkn0wn:

Men är det svårt att bli antagen, och hur är lönen det står att det ska vara hög provision. Men det är klart att alla skriver bra om sig själv har ni annars något annat förslag på extrajobb ?

Jag har suttit som telefonförsäljare i 2 år. Dock på deltid under ett år och en hel del som kontrollant. Vi har 50:-/timme i grundlön + provision. Provisionen varierar beroende på vad man säljer men under 85-90kr/timme tjänar jag i princip aldrig.


   
SvaraCitera

talade just med en lol


   
SvaraCitera