Aviseringar
Rensa alla

telefonräkning


Ämnesstartare

kan man se på telefonräkningen vilka nummer som har blivit ringda? kan det även stå namn eller liknande? eller står det bara summan man skall betala typ?

har aldrig haft med en telefonräkning att göra heheh


   
Citera
Ämnesstartare

det står inkommande och utgående och längd på samtalen.


   
SvaraCitera

Ibland, ibland inte. Kommer inte ihåg. Törs jag fråga varför du undrar?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

det står inkommande och utgående och längd på samtalen.

man bara siffrorna då?

Hampie:

Törs jag fråga varför du undrar?

ringde hemifrån och vill ej att mina föräldrar skall kunna se till vem jag ringde.


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

Dear Madame:

ringde hemifrån och vill ej att mina föräldrar skall kunna se till vem jag ringde.

Brukar stå på hemtelefoners, men beror på abonnemang. Och då står nummer+längd på samtal+datum.


   
SvaraCitera

Dear Madame:

ringde hemifrån och vill ej att mina föräldrar skall kunna se till vem jag ringde.

Om de inte medvetet glor igenom telefonräkningen eller du ringde till ett betalnummer så kommer de nog inte märka det. Man läser sällan räkningar såå noga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dear Madame:

man bara siffrorna då?

Ja bara siffror, men en del kollar ju upp om dom inte känner igen numret.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Allt går att kolla upp. Verkligen allt. Det beror väl i och för sig på, men på min räkning kan jag se till vilken operatör jag har skickat/ring till osv. [y] Kan även se hur många sms, och hur många timmar/minuter jag pratat.

Inga hemligheter här inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja jag går in på tre's hemsida och kollar så ser jag vilka jag ringt o smsat

hemtelefon får man väl lapp hemskickad? då ser man ju vilka man ringt... så var det förr iaf... på den tiden man var medlem på PA och fick skäll över att man ringt och köpt gold vip hela tiden... kram


   
SvaraCitera