Aviseringar
Rensa alla

Telenor i Stockholm ATM, hur ser det ut för dig?


Ämnesstartare

Det råkar vara som så att min mobil har visat på "ingen service" sen i förrgår och varken velat ta emot eller skicka SMS eller samtal. Detta har aldrig hänt förut, att den verkligen varit _helt_ utan täckning.

Jag kontaktade Telenor via en kundservicechatt för att fråga om detta beror på dem eller min mobil, och fick svaret att de behövde mitt personnummer -> "men jag kan rent generellt säga att vi har haft driftstörningar, vänligen starta om telefon, du kan ta ut simkort också".

Jag har startat om mobilen och tagit ut simkortet i alla möjliga kombinationer och varianter, och mobilen vägrar fortfarande få nätkontakt.

Nu tänkte jag fråga om någon Telenorklient på detta forum har problem som liknar mina?

Jag har f.ö. rört mig mellan Gamla stan, centralen, Nacka och Slussen på senaste dagen, ingen skillnad på någon av platserna.

Dold text: Nu är min iPhone bara en grymt overprised klocka. [cry]


   
Citera

Har du råkat ändrat service numret?


   
SvaraCitera

Fast det borde kundservicen frågat [crazy]


   
SvaraCitera

dem verkar ha något skit i systemet ja.

i alla fall om man får tro deras egen hemsida


   
SvaraCitera
time
 time

Du har inte nån obetald räkning eller så? Sådär blir det för mig om jag har glömt någon nån gång nämligen. Inte för att jag har Telenor eller bor i Sverige men ah.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

Har du råkat ändrat service numret?

Kanske borde skrivit det i första posten, men detta skedde helt oprovocerat. Jag skickade ett sms vid 5-tiden på morgonen, vilket gick, och när jag sovit-och-sen-vaknat några timmar senare var mobilen utan service. Så jag kan inte ha rört till något, vad jag vet.


   
SvaraCitera

ah om man nu är så dum att man har telenor frivillit så får man väål kanske leva med sådant!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

ah om man nu är så dum att man har telenor frivillit så får man väål kanske leva med sådant!!

eheheh pappa betalar iPhonen[cool][cool][cool][cool][cool][cool][party]


   
SvaraCitera