Aviseringar
Rensa alla

telesex!


Ämnesstartare

om man ringer till nån telesex linje från mobilen läggs det bara på som om jag har ringt eller kommer de stå nåt om att man ringt och haft telefonsex i inbetalningsbrevet som kommer varje månad?


   
Citera
Ämnesetiketter

de kommer skicka hem ett villkorsavtal till dina föräldrar för påskrift, eftersom du är omyndig.


   
SvaraCitera

Har ingen aning.. Provade en gång när jag var liten, men då hade jag kontantkort. [crazy]


   
SvaraCitera

roboke12:

inbetalningsbrevet

Ser ju på räkningen att det är ett betalnummer...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Ser ju på räkningen att det är ett betalnummer...

ser man vad de är för nummer?
eller står de vad det är för något?


   
SvaraCitera

roboke12:

ser man vad de är för nummer?
eller står de vad det är för något?

Ett hett tips, det är gratis och har funkat ända sedan 2004, typ:

http://kamrat.com/


   
SvaraCitera

roboke12:

ser man vad de är för nummer?

Ja. Det står på telefonräkningen precis vilka nummer man ringt. Ring inte betalnummer när det är dina föräldrar som betalar pga inte alls smart.


   
SvaraCitera

Istechetvåpunktnoll:

http://kamrat.com/

It's a sad, sad story.


   
SvaraCitera

roboke12:

om man ringer till nån telesex linje från mobilen läggs det bara på som om jag har ringt eller kommer de stå nåt om att man ringt och haft telefonsex i inbetalningsbrevet som kommer varje månad?

Du får en separat räkning på faktura, det fick iaf en kompis som tjuvringde dit som barn.


   
SvaraCitera

isola:

Ring inte betalnummer när det är dina föräldrar som betalar pga inte alls smart.

Jag tror att dom flesta föräldrarna har överseende. Det vore inte den största katastrofen någonsin. Men visst så finns det en poäng i vad Isola säger. [smile]


   
SvaraCitera

Istechetvåpunktnoll:

Ett hett tips, det är gratis och har funkat ända sedan 2004, typ:

haha, minns en kille som gick i min förra klass som skröt om att han haft så många tjejer. han hade dock träffat alla via kamrat, vilket gör det ungefär lika imponerande som att fått tag på starköl när man är 20 [tard][tard]


   
SvaraCitera

Dräparen:

vilket gör det ungefär lika imponerande som att fått tag på starköl när man är 20

Haha, kamratrelation[love]

Image

[blush]


   
SvaraCitera

x_marty:

ag tror att dom flesta föräldrarna har överseende. Det vore inte den största katastrofen någonsin.

Tror inte jag, om de inte är gjorda av pengar dvs. [wink]


   
SvaraCitera

x_marty:

ag tror att dom flesta föräldrarna har överseende. Det vore inte den största katastrofen någonsin.

Tror inte jag, om de inte är gjorda av pengar dvs. [wink]


   
SvaraCitera

x_marty:

ag tror att dom flesta föräldrarna har överseende. Det vore inte den största katastrofen någonsin.

Tror inte jag, om de inte är gjorda av pengar dvs. [wink]


   
SvaraCitera