Aviseringar
Rensa alla

Terminator.The.Sarah.Connor.Chronicles


Ämnesstartare

Tant Brun:

Jag tyckte det var fy så tråkigt och meningslöst och jag skämdes faktiskt för att ha kollat ett halvt avsnitt.

Och du är en sån som inte gav serien en chans.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Filmerna är bara action. I serien utvecklade de verkligen karaktärerna och jag tycker att om man är ett terminatorfan borde man gilla det. Lena är Sarah för mig nu.


   
SvaraCitera

Tennsoldaten:

Och du är en sån som inte gav serien en chans.

Det är din åsikt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tant Brun:

Det är din åsikt

Jo men... ett halvt avsnitt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Avregistrerad:

Någon som kollar eller?

nepp

Avregistrerad:

Sjukt bra serie tycker jag!

tycker inte ja
de ska kanske skrota serien


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kill_enemy:

de ska kanske skrota serien

De har redan gjort det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FU! Serien är en skam för Terminator filmerna. Den borde aldrig ha fått existera överhuvudtaget.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Majkiie:

FU! Serien är en skam för Terminator filmerna. Den borde aldrig ha fått existera överhuvudtaget.

Varför?


   
SvaraCitera

Tennsoldaten:

Varför?

För att den egentligen inte har någonting med filmerna att göra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Majkiie:

FU! Serien är en skam för Terminator filmerna. Den borde aldrig ha fått existera överhuvudtaget

Purry:

För att den egentligen inte har någonting med filmerna att göra.

Jag skulle nog också ha sagt som er OM JAG INTE HADE BÖRJAT TITTA PÅ SERIEN. Serien är ett utmärkt komplement till filmerna. Man får en historia till alla karaktärer. Även om terminator filmerna är en av de bästa actionfilmerna så är det inte mycket mer än så. Serien gav filmerna mer historia och mer karaktärsutveckling. Det var även mycket om hur robotar skiljde sig ifrån människor. Om man gillar själva iden med terminator och tycker personerna (John, Sarah osv) är intressanta så borde man gilla terminatorserien, speciellt då skådespelarna är grymt duktiga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tennsoldaten:

.

För mig spelar det ingen roll hur pass bra serien är, tänker aldrig se den i alla fall.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Majkiie:

För mig spelar det ingen roll hur pass bra serien är, tänker aldrig se den i alla fall.

Säg inte att det är en skam då.


   
SvaraCitera

Majkiie:

FU! Serien är en skam för Terminator filmerna. Den borde aldrig ha fått existera överhuvudtaget.

Rättesle: Skam för terminator I o II. 3an o 4an är ju exakt samma som serien. Gjorda för o ge mer pengar..

Jag såg en o en halv säsong. Sen tröttnade jag på brist på handling, det går fan aldrig framåt.

100% hetero men I [love] Cameron. höhö.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tennsoldaten:

Säg inte att det är en skam då.

Har sett något avsnitt. Har något hum om hur serien är baserat på det, det räckte gott och väl för mig.

ms_A:

Rättesle: Skam för terminator I o II. 3an o 4an är ju exakt samma som serien. Gjorda för o ge mer pengar..

Jag gillar ju iofs 3an och 4an också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tennsoldaten:

De har redan gjort det.

HA!


   
SvaraCitera

Jag kollade säsong 1, tyckte inte den var så dålig som serie. Men om man blandar in den med filmerna så är det inget vidare.

Jag tycker att The Sarah Connor Chronicles och Terminator: Salvation kan skrotas.


   
SvaraCitera