Aviseringar
Rensa alla

Terrorister stoppar tennismatch (nästan)


Vänstern gör inget annat än fel, tycker synd om mitt land [sad]

God Konsument:

att låta dem komma hit och spela efter massakern i Gaza

Jo, deras tennisrack har mördat mer palestinier än vad du kan räkna till [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

God Konsument:

Att låta dem komma hit och spela efter massakern i Gaza ser i alla fall jag som ett större hot mot demokratin än att ställa in matchen.

Iaf en sak vi kan vara överens om.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Störtlöjligt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blade Runner:

Som sionist med judiska släktingar blir jag inte upprymd av glädje över nynazistiska terrordåd.

Du är alltså inte på riktigt? Jag har aldrig hört någon kalla sig själv för "sionist"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hahah. Sluta förlöjliga dig själv genom att missbruka begrepp.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

God Konsument:

Säg det till de palestinierna som befann sig i skolan som bombades i början av offensiven.

Israel sköt långt utanför de skolor som FN rapportede hade angripits. För övrigt så valde Hamas att nyttja skolorna till terror och därför lägger jag skulden på dem.

God Konsument:

Många grupper har ju uttalat sig positivt om det, Vänsterpartiet i Malmö t.ex.

Vänsterpartiet är ju ett vänsterextremt kommunistparti [tired]

Compton GangztaH:

Vänstern gör inget annat än fel, tycker synd om mitt land

Jag också.

Ad_Hoc:

Du är alltså inte på riktigt?

Det får du avgöra själv.

passaro:

Hahah. Sluta förlöjliga dig själv genom att missbruka begrepp.

Bara för att extremvänstern på forumet känner sig utblottad och avslöjad nu. Vi har ju exempelvis "Chickfactor", som erkänner sig vara arbetarfientlig genom att delta i extremistiska sammanströmningar, som kostar oss vanligt folk en massa pengar.


   
SvaraCitera

Compton GangztaH:

Jo, deras tennisrack har mördat mer palestinier än vad du kan räkna till [zzz]

Som Chickfactor sa så är detta det israeliska landslaget, alltså representanter för staten Israel. Hade det varit ett fristående idrottsförbund så hade det varit en annan sak, men att Sverige ska spela matcher och leka kompis med en stat som nyligen massakrerat enorma mängder oskyldiga civila och behandlar den arabiska minoriteten i landet som andrahandsmedborgare, med bl.a. separata körfiler för israeler och liknande är inte okej. Den här matchen handlar mer om politik än om sport.

Blade Runner:

Israel sköt långt utanför de skolor som FN rapportede hade angripits.

Märkligt, nån palestinier måste vara jävligt grym på photoshop i så fall med tanke på att ett flertal bilder på sönderbombade skolor och FN-byggnader har publicerats. [confused]

Blade Runner:

För övrigt så valde Hamas att nyttja skolorna till terror och därför lägger jag skulden på dem.

Okej, så om en Hamassnubbe skulle gömma sig på ett av SDs möten och Israel skulle bomba mötet med vit fosfor, döda alla där och skada en hel del av människorna omkring, så är det lugnt för dig eftersom de dödade terroristen? Eller är civila dödsfall bara okej om de civila är muslimer?

Blade Runner:

Vänsterpartiet är ju ett vänsterextremt kommunistparti [tired]

Haha, ja fyfan alltså. Ohly är en jävel på att kasta gatsten eller vadå?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blade Runner:

Chickfactor", som erkänner sig vara arbetarfientlig genom att delta i extremistiska sammanströmningar

intressant att du definierar mig som arbetarfientlig när du inte har kommenterat siffrorna som svartarbete och bristande bokföring och redovisning hos svenska företag kostar de svenska arbetarna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

God Konsument:

Eller är civila dödsfall bara okej om de civila är muslimer?

Civila dödsoffer är okej även om det är moraliskt oförsvarbart. Dock så har Hamas i min mening större skuld till att civila gazabor dödas.

God Konsument:

Haha, ja fyfan alltså. Ohly är en jävel på att kasta gatsten eller vadå?

Det vet jag inte. Men han är uttalad kommunist och därmed vänsterextrem. Även nazister som aldrig tar till våld är vänsterextrema. Det handlar inte bara om handlingar, utan också om åsikter.

Chickfactor:

intressant att du definierar mig som arbetarfientlig när du inte har kommenterat siffrorna som svartarbete och bristande bokföring och redovisning hos svenska företag kostar de svenska arbetarna.

Jag förstår inte vad du vill säga med det. Jag försvarar inte ohederliga företag och jag deltar inte i deras fifflande. Du däremot är med och slösar på hederliga arbetares pengar genom att delta i vänsterextremas patetiska små tillställningar. Skärp dig, klipp dig och skaffa ett jobb i stället. Det är bättre att du deltar i samhället istället för att ta ställning i saker som du inte har en aning om.


   
SvaraCitera

God Konsument:

Den här matchen handlar mer om politik än om sport.

Låt dem spela matchen då, vi är ju bättre på tennis än dem.. Vinner vi matchen så vinner vi politiken.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Compton GangztaH:

Låt dem spela matchen då, vi är ju bättre på tennis än dem.. Vinner vi matchen så vinner vi politiken.

Jag är grym på tennis, låt mig spela så skjuter jag till motståndaren i anskitet också. [cool]


   
SvaraCitera

DeathOrGlory:

Jag är grym på tennis, låt mig spela så skjuter jag till motståndaren i anskitet också. [cool]

Jag låter dig spela då[cool]
Har du en grym smash eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Compton GangztaH:

Jag låter dig spela då
Har du en grym smash eller?

Nice! har fetaste smashen. [cool]


   
SvaraCitera

DeathOrGlory:

Nice! har fetaste smashen. [cool]

Gött!
http://ungdomar.se/forum.php?thread_id=246960&page=1#9158949
[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera